kolmapäev, 24. juuni 2015

334/ Jaanipäeva kokkuvõte

Nüüd on jaanid lõppemas ja võib teha kokkuvõtte.
Ma ei hakka kirja panemagi, mida ma sõin ja jõin - lootusetu..

Reedene päev läks suhteliselt kiiresti, ei mäletagi enam - tööpäev oli.
Laupäeval käisime Meelisega Tartus poodides ja kinos, niisama kahekesi.
Pühapäeva ma enam ei mäletagi..
Esmaspäeval läksin Meelisega Tartusse kaasa, tema läks tööle ja ma mõtlesin ka, et pärast tööasjade tegemist käin mööda poode ja söömas..
Käisingi mööda poode ja siis Tuuliga kinos ja söömas.
Käisime vaatamas "Saatjaskond. Entourage" ja söömas käisime Hot Potis. Film oli okei ja söögiga jäin ka seekord väga rahule.


(olen sellest kirjutanud ka paar postitust tagasi)
Eile käisime Avinurme laadal ja õhtul grillisime ja täna grillisime ka. Ühelgi jaanipeol me ei käinud - vist oleme liiga vanad.

Kokkuvõte tehtud, homsest tööle..:)

Kommentaare ei ole: