esmaspäev, 8. juuni 2015

315/ Tatradieet

Enne kui mul meelest läheb ja ma totaalselt masendusse langen teatud põhjustel, mainin ära ühe faasi, mis mul hetkel on (üks faas ajab teist taga, nii lõbus ju). Nimelt käisid meil nädalavahetusel külas sugulased ja tuttavad (jaa, siiamaani sama mehega koos, kui kellelgi peaks seda lugedes küsimus tekkima). Naistel omavahel ikka tulevad jutuks dieedid ja muud naiselikud teemad - millal te lapsi saama hakkate (ma tõesti ei tea. siis kui mu mees otsustab, et koos elamine pole vaid sama teki all magamine vaid ühise tuleviku (kaasa arvatud laste) planeerimine ja sellest isegi rõõmu tundmine..ehk siis...never ever?) ja milline dieet on praegu moes ja äge?

Kas just moes ja äge aga jutuks tuli tatradieet. Neiu (tegelikult juba korralikult naisterahva eas, kahe lapse emagi) ütles, et jõudis selle dieedini läbi kihlveo. Nimelt lepiti tööl kokku, et kes nelja 3 nädalaga nelja kilo (või oli nelja nädalaga kolme kilo..?) alla ei võta, peab lisaks tegema nädal aega tatradieeti.

Ma ausalt öeldes ei tea, mida see dieet kindlalt ette näeb ja sätestab. Mina võtsin eesmärgiks vältida kartulit, riisi ja makarone nädal aega ja süüa tatart. Soojalt, külmalt. Kastmega ja ilma, salatina ja salatiga. Näis, mis välja kukub.

Tatradieedi kohta saad lugeda SIIT ja siit SIIT.
Lugeda võib ka Malluka blogist - tore edulugu. Ja Malluka blogi on ka väga äge.

Ja otsisin nimme netist Malluka blogis olevat juttu tatradieedi kohta (sest lugesin seda just millalgi), sattusin ka sellise teema peale kuidas inimesed SELLISTE otsingusõnadega siia jõuavad?

No mina jõudsin tatradieeti otsides..aga need variandid on ka päris head, mis seal toodud.

Soovitan lugeda ka kõike muud ägedat, mis Mallukas kirjutab - oma lapsest, mehest, kassidest, pulmadest ja üldse jumala random teemadest, mis tegelikult meid kotivad, väitku vastupidist kes tahes.
Kui sul huumorisoont pole või oled muidu tropp, hoia eemale. Haige on näha idioote kommentaariumites kaagutamas. Ausalt. 

Toon näite oma menüüst, mis pole nii dieediline, kui tegelikult peaks.Seda seetõttu, et originaalversioon näeb ette keefiri joomist..ma vihkan seda. Enne olen paks..mida ma ka olen.

Eile tegin endale siis potitäie tatart ja õhtusöögiks oli tatar liha ja tomatiga. Kahjuks jõin kõrvale siidri ja sõin jäätise ka - nii et eilne arvesse ei lähe!

Täna:

Hommikul: tatar väikese võisilmaga, must kohvi suhkrga
Lõuna: tatar lihatükiga, vett ja kaks lonksu shampust (oli Agne sünnipäev. Ma ei hakka siin rääkima, kes ta on) Väike tükk rabarberikooki (põhjendus sama, mis shampusel) Lõunat sõin tööl.
Õhtuööde: banaan, lahustuv Jacobsi kohvi (saatanast), vett
Õhtusöök: tatar külmalt, värske kurk, maitsestamata jogurt, shampinjonid sinihallitusjuustu ja peekoniga (tuli isu aga ei ole eriline dieettoit..)
Joogiks vesi.

Lisaks teen ka hommikuti võimlemist kuid ei tundu, et see mu füüsisele oleks kaasa aidanud.

Okei.. Mis mulle just meelde tuli. Pean hakkama finantsprognoose tegema ühe..mitte just oma meelisaine jaoks.

Crap...




Kommentaare ei ole: