kolmapäev, 17. juuni 2015

323/ All around me are just stupid people, going nowhere...going noooowheeeree



Inspiratsiooni sain siis Gary Jules´i loost Mad World.

Lugu mulle meeldib.

Miks siis sellised emotsioonid, et mind ümbritsevad lollid inimesed?
Well, in my line of work....

Asjalood on siis sellised, kui töötad reisikonsultandina, pead olema harjunud, et saadki palju päringuid, võivad järgneda ka lisaküsimused. Üldiselt on küsimused adekvaatsed ja normaalselt sõnastatud. On aga ka erandeid!

Sattusin eile kirjavahetusse ühe väga "toreda" neiuga, kelle nime ma siia panema ei hakka - las elab õndsas teadmatuses, et ta on ilus ja tark!

Olukord oli siis selline, et neiu tegi päringu Türgi reisile. Selleks ajaks kui otsustas, oli aga kohad Eestist müüdud. Vaatasime siis Läti GoAdventure'it - juhtus sama asi. Kuna praegu on tipphooaeg (paljudel on puhkused), tulebki otsustada kiirelt ja ka raha peab sul juba varuks olema!

Pakkusin talle paljusid muid variante paar päeva hilisema väljumisega, kuid ei sobinud. Oli vaja just minna 20ndal juunil ja nui neljaks kui selleks väljumiseks ei saa.

Oeh.

Tegime talle lõpuks individuaalreisi pakkumise Hispaaniasse, mille ta läbi suure häda äragi maksta suutis - ülla ülla, kaardil on limiit peal ja ei saagi lampi tuhandeid igasse suunda kanda. Onju. Polnudki varem kursis sellega? Pidi siis käima pangas ja enne makse tegemist suutis veel üle küsida, et kas meil poleks kuhugi mujale pakkuda reisi.

Lisaks tuli vahepeal geniaalseid küsimusi:
Kas Hispaanias nagu väga külm ei ole praegu vää?
Kas te olete ikka päris firma (Ta ei olnud googeldades infot leidnud, soovitasin tal paremini googeldada)
Lisaks kõigele ta arvas, et ta ainuke inimene, kellele on vaja vastata..kui ta sekundiga vastust ei saanud, kirjutas ta: Ja mis nüüd saab? ja järgmine kiri sekundi pärast Kuhu te nüüd kadusite?
Kuramus, oma tööd kadusin tegema, chilläääx!

Vahepeal saatis mulle mingi suvaka telefoninumbri: helistage sinna!

Ma küsisin vastu, et keda ma sealt peaksid kätte saama ja miks ja millal ma sinna helistama peaks?

Selgus, et tegemist TEMA mehega, kes MINU kõnet väga ootab. No tervetuloa. Kui sa tahad minult teenust osta, siis sa helistad MULLE. Ja muidugi ei pidanud ka tema noormees (kes telefonis oli  75% adekvaatsem ja normaalsem kui tema neiu) kinni näiteks tööpäeva kellaaegadest.

Ja oleks siis tema kirjades olnud elementaarset viisakust, ooo ei. Iga kahe sekundi tagant uus kiri ilma igasuguse teretamiseta. Mats. Totaalne mats.
Kohe näha, et kuramuse Y-generatsioon...

Et illustreerida, milline see neiu välja näeb (ma oskan ka googeldada), panen siia ühe pildi:

Tundus nagu oleks nägu saanud Botoxit ja tissid silikoooooni..

Kaks päeva undamist ja tüütamist ühe inimese poolt, närvid olid eile õhtuks nii läbi. Siider ja vein olid väga omal kohal õhtul!

Täna aga kirjutasid väga toredad kliendid.
Toredad selles suhtes, et esimesest kirjast makseni läks ehk kuus kirja.
1. Tere. Sooviks broneerida seda hotelli, kas on veel sinna kohti ja mis hinnaga?
2. Jah, on küll. Palun saatke oma isikukood ja reisijate nimed, teeme arve. Pärast arve tasumist teeme broneeringu ja saadame reisidokumendid.
3. Tere! Andmed on järgnevad..
4. Tere! Arve on manuses, palun saata maksekoopia.
5. Maksekoopia manuses.
6. Reisidokumendid manuses, ilusat reisi.

Lihtsalt näide. Kirjad olid muidugi tükkmaad sisukamad ja pikemad. Viimases kirjas rääkisin pikalt pagasinõuetest ja kuidas/kus ootab transfeer ja muud sellist..vajalikku infot. Aga..jumala normaalsed inimesed! Tänavad SIND, et aitasid neil ruttu reisi leida!

Olen ka avastanud, et tihtipeale on mehed kirja teel tükkmaad viisakamad, kui naised..

Lisaks kõigele õppisin eile/täna uusi tööülesandeid - kindlustuste tegemine ja Lastminute.ee.

Oeh...

Kommentaare ei ole: