esmaspäev, 22. juuni 2015

333/ mina tähistan jaane niiviisi..

Täna hommikul läksin Meelisega Tartusse kaasa, et saan teha mõnda aega tööd ja siis tegeleda oma asjatoimetustega:)

Käisin Eedenis ja soetasin endale paar uut riideeset ja siis võtsin suuna kesklinna. Ostsin ära kinopiletid endale ja Tuulile ja jäin teda ootama. Täna oli mingi ulmeline soodukas - kaks piletit kokku 4 eurot. Laupäeval käisin Meelisega ja maksin kahe pileti eest 11.60. Vahe on ikka korralik.. Täna oleks sama summa eest ligi kuus piletit osta.

Käisime vaatamas filmi Entourage

Olen paremai näinud kuid ka hullemaid - üldkokkuvõttes polnud just kõige hullem.

Pärast seda tegime väikse vaatlustiiru New Yorkeris ja siis võtsime suuna Hot Pot´i suunas. Käisin seal viimati eelmise aasta isadepäeval ja siis ei avaldanud see koht eriti suurt muljet - toit oli mage. Andsin aga uue võimaluse ja võtsime riisi, magushapu sealiha ja mingi baklažaani vürtsikas kastmes, naanileiba ka :) Ja oli väga maitsev! Me ei jõudnudki kõike ära süüa, kuigi istusime seal päris pikalt.. Aga Meelis ka helistas ja pidime jooksma.:)


Ostsin ka paar õnneküpsist kaasa. Meelis luges enda omast välja, et ta peab uue naise otsima.. welll....
Call me stupid aga mina ei teadnud, et see õnneküpsis magus on. Ma ei ole just magusafänn ka ja ma ausalt arvasin, et need on soolased - miks küll??




Kommentaare ei ole: