esmaspäev, 15. juuni 2015

321/ hull autojuht


See olen mina roolis. Püstihull. Agressiivne ja hulljulge.
Üks noormees arvas täna, et ma plaanin teda tappa. Noh...
Mina arvan, et ei ole see asi nii hull midagi. Jah, olen veidi agressiivne ja mulle meeldib maanteel normaalse kiirusega sõita (sõidan 90ga, päriselt) - vähemalt ei töllerda teepeal siis ees nagu mõni liinibuss, mis kruiisib 60ga, et aega parajaks teha. Täpsustan siis seda, et 90ga sai täna võetud ka kõik kurvid, mis kõrvalistuvat noormeest hirmutas. Mina ütleks selle peale - sõitsin ühtlase sõidukiirusega..Lisan ka täpsustava pildi..
Et kellelgi ei tekiks küsimusi, mis veidraid võõraid noormehi ma ringi sõidutan, siis täpsustan. Jõgeva-Tallinn-Jõgeva kommuunis otsis noormees abi - vana saada Tallinnast Voorele (kes teab, kus need kohad asuvad, tore..geograafia 5). Teadsin, et suure tõenäosusega ei leia ta nagunii transporti, pakkusin talle, et tulgu Jõgevale rongiga, ma viskan autoga edasi.

Niimoodi ma siis samariitlase kombel ootasingi täna võhivõõrast inimest rongi pealt, et teda Voore Puhkekeskusesse viia.

Noormees aga kartis terve tee. Minu naljad ei tulnud ka kasuks (minu esimene kord kedagi sõidutada..olen nagu see piloot :"I am not going down alone!"). Noormees vast arvaski, et olen suitsiidne hull, kes otsis lihtsalt kaaslasi. Teda hirmutas see, et spidokas oli näidanud sama kiirust nii kurvi minnes, kurvis kui ka kurvist väljudes. Ma ütleks selle peale - tubli tüdruk, hoidsin ühtlast kiirust! Ma väga naudin maanteesõitu, miks siis seal muneda.

Autosõiduga ongi veider see, et selles on vähe asju, mis mulle meeldib..rohkem on ebameeldivaid asju.

Meeldib:
Sõita normaalse kiirusega normaalsel teel. Eeldatavasti nii, et pole mingeid troppe tee peal munemas.
Sõidu ajal raadiot kuulata.

Ei meeldi:
Linnasõit
Seisma jäämine
Kiiruse alandamine
Foori tagant äraminek
Kallakult ära minek vana Ford Mondeoga, mis tahab gaasitamist..
Kui raadio ei võta jaamasid välja
Et mu gaasijala jalanõu on kanna pealt must
Ei meeldi, et pean istmega jube ees olema, sest jalad on lühikesed
Kui rattalaager möliseb
Kui kütus otsa saab ja seda ostma peab
Rõvedalt katkised teed
Jobud teel



Kommentaare ei ole: