reede, 19. juuni 2015

327/ hommikune rütm

Kui keegi veel ei tea (ja keegi nagunii ei teagi), olen ma teinud mitu kuud hommikuti erinevaid harjutusi. Algselt hakkasin neid oma üldise füüsise parandamiseks tegema, üheks põhjuseks ka see, et murdsin eelmise aasta lõpu poole väga lollilt labajala. Otsustasin, et ignoreerin arstide käsku, et jalg peaks fikseeritult tugevas jalanõus olema kuni paranemiseni - hakkasin hoopis harjutusi tegema. Veidi hiljem hakkas liiga tegema nii parem kui vasak ranne - jätsin mõneks ajaks ära kätekõverdused. Sain mõni aeg tagasi neuroloogilt saatekirja karpaalkanalite uuringuks, on kahtlus karpaalkanalisündroomiks..Uuring küll alles septembris.

See selleks - nüüd teen ka pikkamööda jälle kätekõverdusi, jalg enam häda ei tee samuti..:)

Mul on hommikuti väga kindel režiim:
 tööhommikuti ärkan 6:30
rooman voodist välja
lähen kasin end natuke puhtamaks
teen hommikuvõimlemist matil
panen end riidesse
joon musta kohvi suhkru või meega ja kindlasti söön ka hommikusöögi
pesen hambad, teen endale inimliku näo pähe
sõidan tööle.

Just selline režiim on tekitanud selle, et ma pole enam nii väsinud kui vahepeal olin. Kadunud on (vähemalt praegu) järsud kõhuvalud, peavalud ja muud müstilised hädad, mis mind muidu painasid.
Loodan, et see on püsiv. 

Paremaks on muidugi läinud ka üldfüüsis - kadestamistväärt piltide jagamiseks on aga veel liiga vara.

Meil on Meelisega niiöelda kihlvedu - lapsi ei saa enne kui olen 30 (siis nagunii keegi mind enam ei taha) või olen saavutanud oma keskkooliaegse kaalu (minu isiklik eesmärk on siis oma ideaalkaal paksu kõhuga ära rikkuda - on mille poole pärast lapse saamist püüelda). No vaatame, kumb enne juhtub...

Kuigi tööl öeldi mulle nagunii, et hea oleks kui aasta jooksul lapsi ei saaks - neil mind liiga palju praegu vaja...No tore kuulda, et vajatakse.

Minu tänane hommikusöök oli järgmine:
 
Must kohvi suhkruga
Lihtne omlett (muna, sool, pipar, natuke kohvikoort) juustuga
Salat (kurk, tomat, beebispinat, lehtsalat) salatikastmega (oliiviõli, sidrunimahl, chilli explosion, sool, pipar)
Kõrvale paar viilu praetud sinki


Kommentaare ei ole: