pühapäev, 14. juuni 2015

320/ post about stuff (seekord päriselt)


Vahi raiska..Kirjutasin valmis pika teksti ja see loll blogger ei salvestanud seda ära, teate kui pettumust valmistav..Teist korda kirjutades ei ole enam samad ideed ja emotsioonid..

Oeh. 

Eks ma proovin uuesti..

Postituses üritan ülevaate anda mõnest enda lemmiktootest, mis ühel või teisel viisil on minuni jõudnud.

Need shampoonid tellisin ma Poplux OÜ-st (link SIIN).Täiesti normaalse hinnaga hiiglaslikud shampoonid ja palsamid. 
Tellisin endale keratiiniga ja proovisin need ka sel nädalal ära. Saan nüüd ausalt kirjutada, mida nendest toodetest arvan.
Tegemist on siis sellise margiga nagu Kallos ja mina ei olnud sellest enne kuulnud. Ehk mõni pädevam on.:)

Käisin ükspäev saunas ja tassisin siis mõlemad potsikud sauna kaasa nagu hantlid...Shampoon on mõnusalt kreemjas, lõhnatu, ei vahuta üleliia palju ja on kergesti välja loputatav. 
Palsam oli samuti mõnus, kasutasin seda maskina. Jällegi kergesti välja loputatav. Ei teki seda efekti, et ei jõua kõike välja loputada ja siis on juuksed kuidagi õlised .. Mõne shampooni ja palsamiga on tunne, et juuksed on pärast mustemad kui enne...

Banaanise komplekti tellisin algselt ühele sõbrannale sünnipäevaks kuid otsustasin jagada selle pooleks oma kahe kalli sõbrana vahel. Palsam läheb sõbrannale, kellel on ülipikad ja paksud juuksed. Siis piisab mitmeks korraks maski tegemiseks:) Lisaks on ta nii armas ja mõnus ja näen teda järgmisel nädalal! :) (ta elab Tallinnas ja ma Jõgeva kandis, nii et see on SUUR asi).
Mulle meeldivad need mõnusad palsamipotsikud, tühjaks saades saab sinna muid asju ladustada.:)
Ema saab sünnipäevaks shampooni värvitud juustele. Temale ei hakanud palsamit tellima - tal juukseid vähe ja maski tegemiseks on ta liiga laisk. Lisaks sellele on ta tõsine maanaine ja vaevalt, et see juuksemaski puudumine mind halvemaks tütreks teeb..;)
Järgmine toode on Tigi Smoothing Lusterizer. Selle tooteni jõudsin tänu oma lahedale ja armsale kursaõele (ja ainsale - meie kursus koosneb kahest õpilasest!), kellele ma kurtsin, et mu juuksed ei kuula üldse sõna. Minu juuksed on alati olnud ühed vastikud tegelinskid - elektrit täis ja taltsutamatud... Toote tellisin samuti Poplux OÜ-st. On mõnusalt maasikalõhnaline (ehk ka maitseline, pole proovinud) ja paneb juuksed mõnusalt läikima ka. Mulle meeldib. Hind oli ka päris normaalne:)

Virgin Coconut Oil ehk siis kookosõli ostsin ma Rimist. Maksis mingi 10 eurot ja on äge ning multifunktsionaalne toode - prae (toitu), määri (ennast) ja tee näiteks juuksemaske. Soovitas mulle seda jällegi mu äge kursaõde (Tiina, sa oled blogis!). Kasutan seda kehaemulsioonina ja aegajalt praadimiseks ka (kasutaks rohkem söögitegemisel aga ei raatsi...)
Kes soovib soetada siis Selveris ja Konsumis olid soodukad.

Need potsikud kinkis mulle mu elukaaslase õde Anneli. Tegemist on siis Elizabeth Ardeni kreemidega. Komplektis oli kolm erinevat ja ma ei ole jõudnud neid väga palju kasutada. Potsikud ise on mõnusalt väikesed ja kerged, hea kotti pista ja kaasa võtta. Hea lõhn püsib tükk aega peal..:)
Mul on ka Elizabeth Ardeni lõhn ja kui rikkam oleks siis soetaks ehk ka dušigeeli ja kehaemulsiooni.

Viimasena kirjutan oma viimase aja parimast leiust ja leidsin selle toote Selverist. Tegemist on Ziaja kakaovõi dušigeeliga. Dušigeel lõhnab ja vahutab väga mõnusalt ja lisaks sellele lõhnad järgmise pesuni väga kakaoselt. Teeb ka naha mõnusaks ja pehmeks. Oleksin pidanud terve kast ostma:)

Loodetavasti on sellest postitusest abi minu 0-le lugejale:)
Päikest!




Kommentaare ei ole: