teisipäev, 27. november 2007

Viis teist..kuus kolmandat. / õnnelik..õnnetu?

Sissekanne numbriga 15.
Jah, ma tean, et 13 sattus kaks korda... (Selles ma süüdistan tehnikat.. Ja ennast, sest paraku olen ma ju paljudes asjades ise süüdi.) Samas ongi aga parajad kuraditosina reeded olnud.. Tühjad, hallid ja kurvad päevad. Ma ei saa sinna midagi parata. Ma olen viimastel päevadel üliemotsionaalne, ehk hoopis emotsioonitu, olnud. Pisiasjad panevad kas naeratama või viivad tuju pikaks ajaks alla, selline ma juba kord olen. Ja ma lihtsalt ei talu seda olukorda, milles ma praegu olen sunnitud olema. Kõik on nii sassis..puudub tegevusplaan ja kõik läheb nii viltu. Ma isegi ei oskaks kuskilt alustada, et seda kirja panna...Ja pealegi, minus on nii palju erinevaid tundeid koguaeg segi, et see tuleks vist paras sigrimigri, millest ma isegi aru ei saaks. Ja enamus..valdav enamik..või siis isegi kõik juhtudest on tingitud möödarääkimisest ja lihtsalt... Ei omagi nii suurt kaalu.

Tegelikult, sorry, mööduv nähtus.
Ma ei tahagi sellest enam kirjutada.

Mis mulle tänases päevas üldse nalja tegi?Näiteks see, et bioloogia töös küsiti, mis on genofond...Kodus kuulsin uud Cool D laulu, kus räägiti alkoholist ja käis läbi sõna "genofond". Veidike naljakas.


everything's gonna be alright

Kommentaare ei ole: