teisipäev, 20. november 2007

Neli { four walls build a home}

Oijahm. Ja siin ma jälle istungi. Ma võiks millegi targemaga tegeleda.. aga noh. Tüüpiline mina, eksole.
Tegelikult ma tahtsin oma tervisehädasid kurta. Inimene, kes mind kuulama peaks, oleks perearst aga ma ei leia, et ta selleks üldse sobib.
Igastahes. Ma ei tea, mis mu tervisel sel aastal viga on? Tähendab- seda tervist ei olegi. Jõuludeks soovin uhiuut tervist, aitäh!
No kellel ei vea tervises, veab kaardimängus? Paras aeg käpp pokkerimaailma sisse lüüa?
Don't really think so. See selleks.
Nüüd ma siin istun, jälle palavikus. Nina on nagu tilkuv kraan ja kurk on punane nagu Nõukogude lipp, vajan kapitaalremonti. Pole kunagi sellist värki olnud, et olen haige.. siis haige, veel natukene haige ja kui vahepeal aega jääb, siis ma jään kindlasti haigeks! Mida on??!!
Millega ma siis selle ära teeninud? Ma saan aru, et kuna mul väga tihti varem tervisemuresid polnud ( piisavalt siiski), tulevad nüüd paljud korraga?Ma olen nõus 389683642352324 korda Issameiet lugema, palun võtke see nohu vaid ära !! Täna oli koolis jube olla, koguaeg nuuska, köhi ja siis on rindkeres ja hingetorus selline valu, et pisarad võtab silma, nii valus lihtsalt. Homme on saksa keele töö. Kui ma puudun, on õpetajal jälle kobisemist, et MINA panen poppi või muud sellist. MINA? Ja poppi? Kelleks ta mind õige peab...
Ilmad on soodsad, et haigeks jääda, eriti mulle. Külm ja sula vaheldumisi... Ma ei taha haige olla, tunnen kuidas pidevad külmetushaigused ja muud tõved mind lihtsalt seest närivad.Paha paha paha!
Over and out.

Kommentaare ei ole: