laupäev, 24. november 2007

9 ..( 9 kuud ja kolmekesi)

Number 9, mida see meile ütleb...9 kuud kantakse last ( on ka erandeid), 9. kuu on september, tarkuse kuu või muud sellist. Mis siis veel? Tegelikult ei ole see üldse oluline, sest number on number ja suures pildis see number minu elu ei mõjuta.. jah, tore oleks, kui minu palganumber algaks selle numbriga ja sellele järgneks neli nulli, aga milleks...Nagu olen ma ka varem öelnud ning ka kirjapanduna väitnud- mateeria ei ole see kõige olulisem.
Armastada ja olla armastatud, mis saaks olla parem, eksole. Ma leian, et see on lausa hämmastav ja meeliülendav, kui sul on keegi, kellele igas olukorras toetuda, tõesti heas kui ka halvas. Ükskõik millal....Inimene, kellega olles ei ole muul maailmal tähtsust või muutub kohati vägagi tühiseks.
Ma kuidagi väga hakkan keerutama ja ümmargust juttu ajama, kuid samas.. vahel ei olegi sõnu vaja. Üks pilk ja kõik saab öeldud. Tema suudab seda <3.

Kommentaare ei ole: