esmaspäev, 19. november 2007

Esimene

Jah, ma hakkasin kah nyyd blogitsema, ei tea kas ma olen nüüd lahedam või ei ole. Selleks ei olegi vist palju vaja, et "lahe olla".
Ma ei oskagi kohe nyyd kuskilt alustada... peaksin vist praegu kirja panema, mis mul lambist pähe kargab... ja see oleks? õõõ...
no hetkel on tyhjus, see selleks.. ma panin vist kõik oma mõtted tänasesse ajaloo töösse kirja, ma ei oskagi enam midagi öelda...Mnjaa.
Seda ütleks küll : palun võtke keegi mult see rõve nohu ära, ma suren ära!
Nädalavahetusel käisin kinos, omamoodi elamus. Saag IV vaatamas, kõvasti sai naerda ikka.
(asjatundmatutele: see polnud naljakas film, lissalt mina olen parajalt imelik).
John'i pead hakati ketaslõikuriga puruks lõikuma ja mina kõkutasin naerda...Sarah naeris ka.
No tema me pidime kõigepealt 3-4 aastat vanemaks valetama, et ta saaks filmi üldse vaatama tulla.
Enne filmi käisime söömas ka- Tsink Plekk Panges. Kallid inimesed, mul on teile kysimus ..KUHU KADUSID KÕIK HIINLASE MUNAD, ÜLLATUSMUNAD!
igakord tahame, ykski kord ei ole.
Ma ei tea, frustreeriv kohe.
Oijah, ma hetkel juurde ei kirjuta, nohu kutsub.

Kommentaare ei ole: