pühapäev, 30. november 2008

139/ hariv postitus

Olen täiesti kindel, et postitus, mis siia täna potsatab, on nii mõnelegi inimesele hariv. Ka mulle endale. Niisiis, enne kui hakkan kirjutama, mida ma nädalavahetusel teinud olen, soovin ma valgustada nii naisi kui mehi erinevate inimtüüpide kohta.
Meeste puhul: tingimusteta sõbrad, enesekindlad sõjaväelased, lojaalsed sugulased, coolid baaripoisid, teresõbrad...Oh, neid tüüpe võiks siin loendada lõputult. Siia nimistusse ei pane ma meelega boyfriende..Ei pane ka gay'isid, kuigi kummagi tüübi vastu midagi pole, eriti esimese.
Nii.

1) tingimusteta sõbrad- sõnastus on ehk isegi vale aga kogu see postitus ja iseloomustused toetuvad mu isiklikele kogemustele ja tuttavatele, nii et..back off kui arvate, et mul õigus pole!
( huumor..). Tingimusteta sõbrad on sellised, keda kohtad ehk üliharva, kuid neil on alati sind hea meel näha. Isegi siis kui te pole kunagi üksteist sõpradeks pidanud on ta nõus sulle baaris välja tegema, sõbralikke kommentaare tegema ja kelleltki suitsu kerjama. Selliseid inimesi võiks rohkem olla, pole ärakasutamine vaid vastastikune sõbralik ja kasulik nö suhe.

2)enesekindlad sõjaväelased- kas juba nimi ei ütle piisavalt? Enesekindlad sõjaväelased on need, kes lähevad sõjaväkke, on sõjaväes ja pauside ajal külastavad metsasaunu, kus pidu panna, või tulid sõjaväest. Kõikidel juhtudel ei väsi see tüüp kordamast, et ta on sõjaväelane. Nende juuksed on alla sendi pikad ja nende silmad kilavad alkoholist, helkurit neil pole ning kasutavad seda vabandusena. Baaris või kuskil mujal on aga esimesed, kes laua taha magama jäävad.

3)lojaalsed sugulased- tegelikult pole selliseid inimesi üldse palju..ja lojaalsusega pole ehk suurt pistmistki. Igastahes, kui oled tüdruk ja on selline inimene, kellest sa tead, et ta ei jäta sind metsaveerele üksinda, ise oma soojas alfas istudes ja kes vajadusel sind koju viib või saadab, on elu poole ilusam. Miks ma üldse sellist tüüpi siin rõhutan, on ehk seetõttu, et ega sugulased omavahel ei suhtlegi väga tihedalt, jah on sünnipäevad ja kokkusaamised..aga noh, niisama..sõbra poolest? Hm..Lisaeelis on veel see, et kui soovid coolid baaripoisid, kellest tuleb juttu allpool, endast eemale hoida, tuleb pugeda lojaalse sugulase selja taha või kaissu, ja cool baaripoiss tunneb süüd, et hõivatud tšikile külge ajas. Alatu nipp aga mõjub alati. Sellist tüüpi tuleb võtta aga pigem sõbrana, on vabam suhelda. Kui tahad aga ähvardada millegagi, siis ütled : "ma räägin su emale ära!"..Mõjub samuti.

4)coolid baaripoisid- minu arvamuse kohaselt on see kõige nõmedam tüüp selles nimistus. See on selline tüüp, kes ei tea sinu nime, 10 minuti pärast ei mäleta su nägugi, aga kuskil piduses seltskonnas ajab ligi, nii mis mühiseb. Ei seisa ise eriti püstigi, aga sebima on kõva. Nüüd kuluks ära üks lojaalne sugulane. Ekstranõme tüüp on see baaripoiss ka seetõttu, et ka see tüüp magab hiljem koos sõjaväelasega laua taga.

5) teresõbrad- üldjuhul inimesed, kellega oled olnud mingil ajajärgul oma elus suht lähedane sõber ja ehk isegi enamat. Mingil põhjusel on aga eluteed laiali läinud ( õnneks) ja kohtad neid tänavatel, pubides, baarides, kus iganes. Vestlus piirdub terede ja headaegadega, vahest küsitakse ka käekäigu kohta. Üldiselt hakkavad need tüübid juba baaripoisistuma ja polegi nendega mõtet rohkem rääkida.


Nii.. viis põhitüüpi praegu. Mitte, et sellised viis tüüpi oleks kõige olulisemad minu jaoks. Need on lihtsalt need, kellega sai nädalavahetusel koos oldud. Ja kõigest juba pikemalt...

allpool...

Minu nädalavahetus algas reedel. Mõtlesin, et pean terve nädalavahetuse kodus passima, mis ei oleks eriti rõõmustav olnud, masendav ju, koolis ei käi, sittagi pole teha. Noo..aga ma olen vajadusel pealetükkiv inimene kui mul miskit vaja. Msn on üllatavalt hea sidevahend. Lappasin nimistuid, et kellega oleks tore midagi teha. Nii..Nimed..Mari, Malle, Kalle..Jüri, Jaan, Taavi...Ahaaa..Huvitav, mida Taavi teeb. ( tüüp nr 3). Taavil polnud plaane ning plaanid tuli käigupealt teha. Pakkus välja, et läheks Võtikverre, et Lauri (tüüp nr 1) peab sünnipäeva ja saab istuda ja olla seal. Taavi ise lubas kaine rool olla( ehk siis ainult kaks õllet). Viskasime veel paar piffi alfasse ja läksime metsa. Metsas on saun, kus tehtakse läbusid. Ühtlasi on see ka nagu..kõrge enesehinnangu keskus. Ma ei taha küll ego olla, aga ma tundsin end piitspeenikesena, ülikainena ja ilusana. See oli äraütlemata tore. Sai tantsida ja..natuke juua. Hästi natukene. Samuti kohtusin vana koolikaaslasega (tüüp nr 2), kes testis oma jõudu minu peal, tahtis tõsta...aga alkohol ( või minu kaal) tegid oma töö ja kukkusime põhimõtteliselt vastu pinki ja seina. Mina lõin oma põlve siniseks ja minu valge pusa kukkus maha ja sai porikäki staatuse. Kella kahe paiku öösel kurtis Lauri muret, et ta ei viitsi seal saunas enam olla, et need viimased naiskad, kes tulid, on liiga tüütud. (Loe: kõva naeru ja rasvavaruga). Tuli idee, et lähme vaatame, mis Torma baaris toimub. Torma baar on lihtsalt klassika. Selline koht lihtsalt, et hoia ja keela. Isegi alaealistel elu ilus. Põhimõtteliselt läksime meie Lauriga sisse ja Taavi viskas oma roosa alfaga ülejäänud piffid koju või kuskile metsa. Lauriga niikaua ootasime, et Taavi tagasi tuleks. Selle aja jooksul, mis me ootasime, nägin ma mitmeid vanu tuttavaid, keda saab ekspluateerida kui tarvis. ( tüüp nr 5). Möödaminnes "laenad ginipurki" või küsid tuld. Ega kui aus olla, siis reedel polnud baaris suurt miskit teha. Sulgemisaeg oli suht ligidal ja ..noh, uni peksis kah mõnel jalaga perse. Lauri laenas Taavilt veits pappi, mille eest ostis mulle gini ja Taavile energiajoogi. No Taavi oleks võinud ise kah välja teha, aga vähemalt selle maksab Lauri kinni nii et asi seegi. Noh, jah..see selleks. Natuke istusime seal, manustasime oma jooke. Kes gini, kes energiajooki, kes jäägrit, mis salaja baari sisse nihverdatud. Kaua me seal ei olnud ja Taaviga viisime Lauri jälle metsa ja sõitsime tagasi. Mõtlesime tükk aega, mida edasi teha. Aga kuna ta oli unine ja kaine, tuli halastada ja ta koju magama saata. Enne muidugi sain mina autoga koju, vestlesime pikalt. Andsin talle soovitusi, milliseid naistüüpe mitte sebida. Ka selle ma panen siia kirja. Naljakas oli ka see, et kui ma koduuksest sisse sain, oli kasuisa koridoris vastas, sest arvas, et keegi murrab sisse. No see selleks, see on kui tuled koju pool 5 hommikul.

Nii. Vestlus autos, mis puudutas naistüüpe, pani Taavi mõtlema, ta oli lausa hämmingus, et mina kui naine üldse sellist juttu ajan. Kui aus olla, oli see suht üks-ühele kuskilt autofoorumist võetud, aga tema seda ju ei teadnud. Netis oli kindlasti see jutt pikem aga noh..ma selline konkreetne.
On üliõpilased, on need, kellel kool läbi ja käivad tööl ja panevad pidu, ehk siis.. töökiisud? On kolmekümnendates-neljakümnendates naiskad, kellel mees olemas, kuid otsivad vaheldust, on ..No kui meelde tuleb, siis lisan. Ja siis nüüd pikemalt:

1) üliõpilased- tark autofoorum väitis, et üliõpilasi pole mõtet sebida, neil pole pappi ja nad on üleõppinud. Ja kui pole pappi, siis kes autole bena ostab kui tüübil endal pole? Vot tak..point taken.
2)töökiisud- tsikid, kes on lõpetanud kas ülikooli või ametikooli, see polegi nii oluline. Targem ehk isegi vaadata ametikooli omasid, nad ei ole kogu oma energiat õppimisse pannud ja lõpetavad kooli nooremalt, on veel värsked. Samuti käivad nad tööl, olgu siis Selver või mis iganes koht. Pappi on neil ka, sest jagab korterit sõbrannaga või elab kodus. Ehk siis roheline tuli. Sebi ja tee..
3) naiskad- pole nagu tüdrukud enam..vanus toksib selga või kuhu iganes. Oma mehel pole piisavalt aega, et naiste kapriise rahuldada või ükskõik mida..Naiska on nõus vallatlema ja ilma kohustuste ja piirangutega. Noorel kutil on ehk isegi lootus benapappi saada ja kohustusi eriti polegi, kuna naiska ju "õnnelikult abielus". Tüüp teeb temaga nii palju, kui südametunnistus lubab. Ehk siis jälle- roheline tuli, mine ja tee..mida iganes.

Mnjaa. Taavi teooria järgi on kõik naised sugulased, lesbid..või lihtsalt montsrumid. Mina pidin olema sugulasest lesbi aga mida rohkem alkot, seda rohkem heteroks ma muutun. Minu arvamuse kohaselt on aga kõik mehed sugulased, imelikku usku, niisama tropid või ma ei tea..On ka erandeid.

Nii..See oli siis reede.

Laupäev, ehk siis eilne, oli teistmoodi veits. Madleen( endine klassiõde) kutsus filmile. "Üksinda kodus 2", no kas ma suudaks vastu panna? Eip.. ja just siis kui me hakkasime poodi minema, helistas Taavi ja küsis, mis ma teen. Ma ütlesin, et lähen filmile ja räägime kolme tunni pärast. Mina, Kati, Anni ja Madleen vaatasime filmi ja jõime veidike..Kes veini ja kes gini. Ma olin imelikul kombel gini peal. Kui film läbi, võtsin ühendust Taaviga ja natukese aja pärast tatsasin baari. Noh, eile jõudsime sinna vähemalt varem. Passisime väljas mõnda aega ja jälgisime mendibussi, kes oleks tahtnud kindlasti rämedalt sitta kaela tõmmata meile. Vedas seekord. Läksime sisse ja Taaviga hakkasime gine jooma, Lauri ja sõjaväelane olid ka, nemad olid sõbrad viina ja energiajoogiga. Muidugi jäi sõjaväelane aga hiljem laua taga magama. Õhtu oli aga rahulik. Vahepeal mingi cool baarikutt tõmbas vägisi mind tantsima, purjus ja idiootne tüüp, põgenesin "oma nö kuti" juurde. Sama baarikutt magas samuti hiljem laua taga. Mingi hetk otsustasime, et viitsi seal rohkem olla ja hakkasime kodu poole kõndima. Tähendab, Taavi saatis veidike ja siis kõndis oma kodu poole. Muidu need 5 gini ei teinud midagi, aga täna olid kõrvetised, mitte et kedagi mu tervis huvitaks. Horoskoop hoiatas mind küll..njh, nüüd tuleb mingi horoskoobimees ja ütleb: I fckn' told you so, suckeeeer! Ei, siis ma lööks seda tüüpi.

Pean mainima ka seda, et mõlemal päeval ärkasin 3-4 lõuna ajal ja käisin niikaua ööriietes, kuni keegi midagi välja pakkus. Olen aus ja ütlen ka seda, et nendel kahel päeval ma midagi kasulikku kodus ei teinud. Üritan ennast muuta, Aaaamen.

Täna, esimesel advendil, hakkasin ma parandustega pihta. Ärkasin kell kümme, otsisin ühele sugulasehakatisele vanad esseed, sõin hommikust, panin end riidesse ja tegin meigi isegi..ja läksime kasuisa ema sünnipäevale. Millalgi panen siia üles ka pilte ristiisa( kasuisa venna) väiksest tütrest, keda kõik terve sünnipäeva aja jõllitasid. No armas laps, mis teha. Kõiki kartis, sülle ei läinud...aga mulle tuli. No kõndis ise minu juurde ja istus süles mul. No polegi väiksed lapsed nii hullud või mis? Vanaema kinkis ka kõikidele oma lastele kahvlite-nugade-lusikate-väiksemate lusikate komplekti, mille ma tahaks millalgi piistu panna kui oma pleiss oleks. Ja siin ma nüüd olen, üksinda kodus ja kütan, ei viitsinud sinna jääda. Ehk järgmisel nädalavahetusel on kah midagi teha, oleks väga tore.

Kommentaare ei ole: