kolmapäev, 19. november 2008

130/ pole üldse naljatuju, ei ole

Miks mulle tundub, et inimesed, kes on mu parimad sõbrad vms, teavad minust kõige vähem..ma ei hakka nimesid nimetama aga mõnele peab iga kord uuesti seletama hakkama midagi..Umbes nagu see kui üks inimene küsib kümme korda, et kus ma koolis käin kuigi ma ei käigi kuskil.

Imelik on ka see, et olen mitu korda näinud und, et olen rase või nii..pidi see tähendama head tervist ja rahulikku meelt. Kumbagi pole aga ligiduses näha, rahulikust meelest on asi meremiilide kaugusel ja ankruga kuskil lahepõhjas. Muidugi näen ka seda, et kasuisa tahab mind tappa aga see on võrreldes raseduseunenägudega isegi naljakas.


Igastahes, täna ajasime oma persed varakult voodist välja, eile sai suure masendusega magama mindud ja und ei tulnud tükk aega.. Muidugi vedelesin veel ööriietega mitu tundi teleka ees aga siiski, enne kahtteist..mis..enne kahte..voodist välja, hämmastav ju! Kokkasime ka täna, tegime lasanjet ja kooki, iiri kohvi ka. Üllatavalt söödav lasanje tuli, nämm nämm :) Et noh, niimoodi saab aega veeta ja lähevad muud asjad vahest meelest, mis meelehärmi teevad...



Oeh, tänaseks siis jälle kõik.

Kommentaare ei ole: