reede, 21. november 2008

133/ kuidas Aveli Jõgeval käis


Täna hommikul ärkas Aveli varem, et minna suurde linna hängima. Ei tahtnud ta ikka üldse soojast voodist välja ronida..Aga tuli ikkagi ja läks pärast hommikusööki ka kenasti bussipeale. Bussist maha jõudes avastas ta, et müts ja kindad on kadunud. See oli räme šokk, sest üldiselt ta hajameelne pole.( huiatki). Nojaa..draama. Silveriga nad siis rändasid Jõksis ringi, mõtlesid kuidas mütsi ja kindaid kätte saada..Cargobus oli kinni ja muud ideed ei olnud, hiljem mõtles ta bussiinfosse helistada. Sõites linnas ringi, nägid nad seda sama bussi, millega Aveli Jõgevale oli läinud. Buss seisis mingil väiksel tänaval. Bussijuhti polnud, eriti nõme, kui näed seda bussi ja tead, et asjad on sees ja kätte ei saa. Nojaa..Kuna oli vaja ka dvd-toorikuid, läksid Aveli ja Silver Klicki. Otsides rahakotti, avastas Aveli, et kotis on ka müts ja kindad, salli all, mille ta Silverile kudus. Vaat kus ime! Päev oli kohe rõõmsam. Muidugi ei teinud meelt rõõmsaks see, et mingite dvd-e peale jälle pappi läks aga minu armas müts oli vähemalt alles. No aga ausalt, Aveli võis vanduda, et 10 minutit tagasi neid asju seal ei olnud. No tõesõna. Siis läksid nad Silveri juurde kohvile. No õigemini, Aveli jäi kohvi jooma, Silver läks linna arstile. Silveril oli arvutis peaaegu kõik Futurama osad, mida Aveli niikaua vaadata sai. Jee. Hiljem tuli ka Mart, Aveli sai teada, et Mart paneb samamoodi tühja nagu Mart..ei kooli ega tööd. Kohe näha, et enamvähem samal ajal sündinud, laisad ja lollid ühtemoodi. Selline oli siis Aveli hommik.

Selle pildiga, mis ma nüüd siia panin, tuli meelde jook, mida ma ükskord Panges jõin. Mingi lusikatäis Pisangi ja ülejäänud oli lihtsalt jää ja siis oli see kokteilikirss peal. No nagu vesil. Enam seda ei telli...Mingi alkoga jäätisekokteil oli way better.

Okei..see selleks. Nüüd ma siin istun ja mõtlen teleka ees..Igasugu asju. Rikku ütles, et ma olen katkine sumpa. Like wtf? Ja tirtsuke ja et ma plärtsun, raisk. Ja siis kui ma olen viisakas, siis kah ei sobi. Nagu kammooon...Ei..tegelikult..jah..lahe.

Kommentaare ei ole: