neljapäev, 20. november 2008

132/ mineviku kummitused

Tänase sissekande nimi on üllatavalt sisule sobilik..tavaliselt ma panen pealkirjaks ükskõik mida.. Oeh. Noh, normaalne päev oli täna kuni praeguseni.

Rääkisin Birgitiga msnis ( lapsepõlvesõbranna, kes elab Pajustis, kus elavad minu vanavanemad ja kus ma isegi sündisin) ja ta rääkis mulle midagi imelikku. Minu isa ( ainult bioloogiliselt) ja tema vend Sass ( kes on ka tropp) käisid täna neil. Üritasid Steinile mingit kahtlast äri kaela määrida, milles nad õnneks vedu ei võtnud. Arvasin, et nad istuvad kuskil kinni, kuradi kriminaalid ja pätid nagu nad on. Aga ei..käivad ringi ja üritavad võimalikult paljude inimeste elu põrguks teha. Nagu nad seda juba piisavalt paljudel pole teinud. Aga jah...väidetavalt oli "isa" isegi küsinud, et kuidas mul ja emal läheb ja kas nad meiega ühendust kah hoiavad ..Birxu ema oli siis küsinud, et miks ta seda ise ei küsi, mille peale oli vastus kohe nagist võtta, et tema ei taha oma nina meie asjadesse toppida. Ja ega keegi tema nina meie asjadesse ei tahagi! Kunagi oli mu konkreetselt perse saatnud, et teda minu heaolu ei huvita, samamoodi nagu Pireti ja Raneli ja kes kurat tal veel kuskil ripakil on...

Ja mineviku kummitused nad mõlemad ongi. Seda nö isa nägin viimati kümme aastat tagasi ja Sassi veel rohkem. Ega ei olegi neist kuulnud ega midagi, kuni tänaseni, nüüd on mida homme emale rääkida..

Tropid.

Kommentaare ei ole: