neljapäev, 27. november 2008

138/ ärge tehke nalja..

Nii.. midagi muusikasõpradele kõigepealt:

www.youtube.com/watch?v=BUjJ5XmV4tY


Mulle meeldis, kuidagi omamoodi. Läti või Leedu laulja, pole kindel.

Ja nüüd siis jutu kallale. Eile tulin koju, üle pika aja.( kolmapäeval )Varem ei saanud, lumi ja teed kinni, bussiliiklus häiritud. Eile ei teinudki suurt midagi. Õhtupoole tuli selline uni, et jäin arvuti taha magama, tund aega tukkusin, ema tuli lõpuks äratama. Aga siis oli uni läinud ja olin mingi kaheni üleval.

Nii..täna magasin kella neljani. Nägin niin jaburaid unenägusid ja pealegi..tuba oli nii pime, et ega eriti vahet ei ole, mis kell üles tulla. Jõin hommikutee ja rookisin lund ja kütsin sauna. Vaatasin seebikaid ja joonistasin veidike..Joonistamine on mulle alati meeldinud aga noh, osav ma selles eriti pole. Tegin ka riidekapi kontrolli, et mis seal on..mida kanda kõlbaks ja mida mitte. Millalgi hakkame vist mingit tapeeti kah panema.

Piret ütles täna, et meil jälle üks poolõde juures, kokku siis meid viis..saame varsti bändi teha ja teeme Jacksonite viisikule tuule alla nii mis koliseb. Või siis mitte..

Rääksin Jakoga kah msnis just, ütlesin, et leidsin igasugu vanu päevikuid, igast soppa ja nalja seal. Loeks nagu vanu ajalehti.

Silver saatis hea pildi ennem..sellega meenub kohe see, et kassile meeldib viimasel ajal minu toas magada. Siis vahepeal vaatab ta ennast peeglist ja karjub..ja istub arvuti taga. Üritab mind vist asendada..või tappa.
Ma ei tea..ta jääb siin nii väikselt..aga vähemalt ma tean, mis seal on. Haha.
Okei, kell hakkab saama neli hommikul..:) Peaks magama minema.

Kommentaare ei ole: