laupäev, 8. november 2008

121/ ei mäleta enam, aga meenutan..

No...Ei mäleta kõike, mis ma eile öösel telefoni kirja panin, et mida siia kirja panna..Unustasin nimelt eile blogida, parandan selle vea siis nüüd. Üritan vähemalt.

Usinamad ja ainsad minu blogi lugejad on kindlasti märganud, et blogi on lähima aja jooksul oma nime muutnud mitu korda..tal on nimelt identideedikriis. Samamoodi nagu on blogiomanikul paremaid ja halvemaid aegu, on ka sellel virtuaalsel märkmepaberil.

See pilt aga võiks näidata seda, et ma tõesti olen nagu pingviin. Jhm, vaatate seda pilti ja mõtlete : üksik, kurb ja suitsiidimõtetega? Ei, mitte seda..Pingviinid on nimelt sotsiaalsed linnud..Nad ju elutsevad suurtes kommuunides koos ja ei pelga inimestki väga. See on aga seetõttu, et paljud pingviinid elavad suhteliselt rahulikku elu, ilma mingi silmnähtava ohuga neid varitsemas. Inimestega on samamoodi..Otsivad lähedust ja omavad karjatunnet ning- instinkti, kuid oma tähtsamad otsused ja tõmbed-lükked elus teeb igaüks siiski ise. Nii ka mina, ma arvan... Ma ei tea, kas keegi sellest jutust siin aru saab aga see polegi oluline, peaasi, et ma ise seda mõistaks.

Tahaksin kirjutada oma tervisest ja oma kassist. Käisin igaksjuhuks küsisin ema käest kassi nime..ei jää meelde muidu. Nööbitsast räägin teile. Nööbits on selline loom, kellele emps oleks eile äärepealt tule otsa pand, sest kass oli pliidi alla pugenud ja kui emps hakkas halgu alla panema siis tuli vastu sealt mjäu ja kiisupea. Mõtlesime talle panna mingi harja hammaste vahele ja lasta tal kõik lõõrid ja asjad läbi joosta. Vahva ju. Mis oli veel veider, et öösel..enne kui ma magama läksin, koputas kass minu uksele ja tegi mjäu. Kõik magasid ja kass oli tuppa jäetud, külmkapi otsas olemisest sai tal aga siiber, saan temast täiesti aru, ega endalegi ei meeldiks istuda, jäätükk perse all. See selleks..lasin ta oma tuppa, ta luusis veits ringi ja siis hüppas toolile ja tõmbas end kerra. Tõstsin ta endale aga voodi peale, arvasin, et ta ei jää sinna..aga võta näpust, nurrus ja keeras end mõnusasti magama. Kuramuse kitsas oli mul sinna ära mahtuda aga kuidagi mahtusin.

Magama ma eriti ei jäänud kuna sees olid veidrad valud ja unetus piinab mind mitmendat päeva ( hah, nüüd on mingid unerohud olemas, take that, unemati, kes ei tea minu aadressi, viib vist Kuremaale liiva kuigi ma pole seal.. stupid). Siis mõtlesin, et mingi selline ütlus on, et kui kass tuleb jalgade peale magama siis on see halb märk, hakatakse surema või muud sellist..aga mul ei olnud see nii täpselt meeles nii et ma arvasin, et ma suren nii või naa, sest kass tuli minu voodisse magama, aga noh..ei surnudki. Üks kass kunagi tuli mu jalgade peale magama..aga suri ise ära. ( Sorry, Kratt..).

Hommikul oli äratus suhteliselt varajane, kuna käisime Pajustis vanaema juures... tädil juubel ja mõtlesime viisakad olla, pealegi meie volksutõugu monstrum polnud seal veel käinud. Mnjaah.. muidu oleks täitsa tore olnud aga mul kõrvetas sees ja süüa ei saanud ma ei võileivatorte, kooke..sinihallitusjuustu, viinamarju..juua sampust ja olla lahe.. Selle asemel keerasin end teki alla kerra ja kirusin kõrvetisi. Nüüd olen sisse võtnud mingit soodajooki, kaks nospad, ibumaxi ja enne magamaminekut võtan mingeid rahusteid kah.. Perfect. Kõrvetab tegelikult praegu ka, helistasime ennem juba tuttavale arstile ka, et mida teha..soovitaski nospad või kiirabi..Mõlemad variandid on head, kaspole. Jumal tänatud, et meil maorohtusid oli..korraks lõi leebeks nagu.. Aga noh, elan üle, peaasi, et sondi neelama ei peaks. See oleks isegi minu jaoks liig.

Mis ma siis eile tegin....No ma tegin torti, vanaema retsepti järgi tegin keedukreemi ja vahele panin maasikamoosi, värsket, sügavkülmast, mitte mingit magusat asja.. Ja see tuli nii hea. Namm namm. Esimese korra kohta supernämma. Teen homme uuesti. Võtan selle oma firmaretseptiks. Kuigi see on vanaema oma. Aga kes seda teada saab, eksju..teie ju ei räägi?Kui kooki tahate siis vaikite! Õmblesin osad asjad ka eile ära, Anni koti, oma ühe pusa ja midagi oli veel.. Aga muud mul nagu meelde ei tulegi, nii igav see eluke mul ongi. Tsäupläu for now.

Kommentaare ei ole: