pühapäev, 16. november 2008

126/ nii ja naa

Eile oli Krissi sünnipäev ning pidasime seda ujulas, oli renditud privaatsaun ja basseinidki olid meie päralt. Jooke oli algse vaatluse põhjal vaat, et liiastki, samuti toitu. Esialgsed vaatlustulemused muidugi hiljem paika ei pidanud aga sellest juba veidike hiljem.
Igastahes rahvast oli piisavalt, vahelduva eduga alla kolmekümne. Sellises suures seltskonnas on aga suurem võimalus selleks, et tekivad mingid lahkarvamused ja nägelused, ehk isegi käsikähmlused. Nojaa..Krissi lootused, et tema sünnipäeval midagi ei juhtu, pidasid peaaegu paika, peaaegu...
Taavi ja Tanel, kes on vennad, hakkasid üksteisega tüli norima Taneli tüdruku, Reelika, pärast. Eriti lapsik kuna mõlemad olid väga purjus ja Tanel muutus lihtsalt armukadedaks kuna Taavi tema tüdrukuga tantsis. Lõpuks oli mulgi tunne, et lähen neile kättpidi kallale, Taneliga oleks äärepealt kättpidi külge läinud küll. Keegi ei ütle mulle sitasti ja ei mulise minu suhte kallal kui enda suhteid hoida ei oska. Tüübil oli julgust mulle öelda, et mina mängin Jakoga, et küll tema juba teab. Küll ta siis oleks seda kah teadnud, kui mu rusikas oleks tal silmas olnud. Keegi ei tule minule näkku sellist kuradi laimu ütlema. See oli küll liiast, olin ikka väga vihane. Lisaks sellele nägin unes midagi imelikku. Et Jako sõbrad ütlesid mulle, et tegelikult Jakole ma ei meeldi ja olen lihtsalt naeruväärne ja nali jne.. Ja põhimõtteliselt Jako naeris seal unes ja mind vedasid sealt ära tuttav õpetaja ning kasuisa õde, mis ei ole ju üldse loogiline..Mingi nutsin ja hüsteeritsesin..Aga noh, ei tea küll, mis tunne mind valdaks kui tegelikult nii juhtuks. Ma oleks täitsa läbi omadega..No ükspäev nägin unes, et olen kuuendat kuud rase, einoh...megaarmas. Noot. Ei oska rohkem siia kirjutada ka, Jako läks Põltsamaale, olen üksi ja..noh, vanemad on tal kodus aga ikkagi..Oeh. Tuleb vist magama tagasi minna...

Kommentaare ei ole: