kolmapäev, 5. november 2008

118/ I'm really bored.

I really am bored. Hm.. vale keel..See selleks.( Ja kuna firefox ei lasknud mind blogisse sisse, siis olen netis Arese kaudu ja ma ei saa siin lõikude vahele vahesid panna, parandan selle millalgi hiljem. )

Nii. Mida ma siis sooviks öelda.. nendele, kes seda blogi loevad, hm.. toredaid koolinädalaid? Ei..nii kuri ma ei ole. Kui aus olla tahaks ise kah koolis käia praegu.. selline seisak on, et ei oska midagi teha. Kaua ma ikka koon või õmblen või pannkooke teen ( eile öösel tegin pannkooke, retsept nii peas lihtsalt). Olen ka praktiseerinud juba hakklihakastmega ja olen ise ka muffinitaigent teinud, mulle meeldisid. Tegin ka kaeraküpsiseid..aga noh, pask mis pask.

Täna tulin koju. Läksime Jõgevale, et ma saaks sealt Alekseiga koju, kilplane eksole. Aga säästsin 17 krooni, selle raha eest saan uuesti Kuremaale. Kilplane mudu sellepärast, et kell 15.16 oleks ka Kuremaalt buss sõitnud, aga see teeb selliseid tiire metsade ja liivateede vahel ja peal.. Soooo pointless. See selleks. Olen kodus nüüd ja põrand on riidetükke täis ja õmblusmasin ootab laua peal.. Ei teagi, mida teha.. Koti pean ära õmblema, tegin Annile, pluusi pean ära õmblema, samuti traksidega seeliku. Mõtlesin ka käterätte tegema hakata. Tulevikus ehk vaja. Mul on veel ka pingviiniriiet!! ( need, kes teavad, on arvamusel, et olen peast segi..lemmiloom on mul nimelt pingviin.. Lolo ja Pepe olid armsad..ja omaette laulan : Olen väike pingviinike jee jee.. täna laulsin muidugi, mina olen Barni, kes sina oled? Mina olen Barniiii.. ja niimoodi lauldes läksin sauna aga see selleks).

Mul on igasuguseid asju, näiteks on mul kaks pakki kunstküüsi ja isegi küüneliimi, lahe kaspolee.. Mina arvan, et ..NOOOT! Hispaania keele õpik ootab ka mind..nii palju asju ootab.. loodan, et see soe maa, mis mind ootab, mind ka vastu jõuab võtta..sest ma olen juba sellest sombusest maarjamaast väsinud... Aga jah..elu on imelik ning täis keerdkäike ja ma ei oska midagi kosta, mis kuidas läheb. Jama. Okei..mul polegi siia tegelikult midagi lisada.

Aaaaa..on küll. Noh..kas teie olete sellised inimesed, kes pöörduvad vana tuttava poole selleks, et oma kurba elu kurta, teie otsuseid kritiseerida ja siis tv ette kaduda? No..mina sattusin täna sellise otsa. Nimetame teda Mr X-ks. Oleme tuttavad aaaaaastaid. Kõvasti. noh..natuke. Ja täna ta hakkas minuga rääkima selleks, et ma küsiksin temalt, kuidas tal läheb, et ta saaks öelda, et halvasti..kuna läks tüdrukust lahku. Ja kui jutt läks selle peale, millega mina tegelen vms, siis oli..oi kuuule..mul on kiire vms. Hallloooo? Ja mingi whine'imine, miks paljud Hispaaniasse tahavad minna, halloooo????Okei, nüüd on kõik:)

Kommentaare ei ole: