reede, 31. oktoober 2008

117/ sellised asjad teevad tuju heaks :)

Vastukaja

"Kes teaks minu silmavärvi, kuidas mulle hommikul saiad meeldivad, kui palju suhkrut ma kohvi sisse panen, mida ma söön, mida mitte..mille vastu mul allergia on..mis mu lemmiksari on..lemmikloom.."
Silmavärvi nagu teaks - valge, pruun ja roheline. Imelikud silmad, polegi seesuguseid kellegil teisel näinud.
Saiadest ja suhkrust ei tea midagi. Mida Sa sööd, samuti mitte. ( kohvi sisse 2,5 lusikatäit ja hommikul mulle meeldib röstsai juustuga, mitte singiga vms. Ei söö krevette, krabipulki, kodujuustu, oliive..palju asju on veel.) Allergia - teadsin vist, aga praegu ei mäleta - seega ei tea. ( ei mäleta ise ka, ei ole enam kindel, kreemide vastu on näiteks).Lemmiksari on ehk Kodus ja võõrsil, kuid pole kindel.(täiesti õige) Lemmikloom on kindlasti pingu. Kindlasti.( got that right).
Vahel inimesed arvavad, et keegi ei hooli neist. Tihti on neil ka õigus, kuid tihti on nad ka oma sõprade vastu ülekohtused arvates, et keegi ei hooli, sest osad sõbrad ikka hoolivad ja korragi päevas mõtlevad, kuidas sel inimesel läheb..

See oli armas, aitääh Karol :)

Kommentaare ei ole: