pühapäev, 26. oktoober 2008

114 / ppl, i'm confuzd.

Babahh babahh..meil on väikene krahh..dudududuu..

Nojaa..rääkisin emaga ja selgus, et Priit ajas sellist udu mulle, et anna otsad. Tema vanemad polnud midagi halba minu kohta öelnud, oli kiidetud meie initsiatiivi ja värki..mitte, et haha, tuled jala tagasi. Ema pidi millalgi oma emale ka rääkima, loodan toetusele, ehk ka rahalisele, pisikulutusi on veel miljoneid.

See selleks..Homme on kepikõnniüritus.. Oleks nagu täna tahtnud koha peal kah olla, et oleks asjadega kursis, mille pärast ma siis üldse juba reedel koju tulin, aga noh.. vahet pole siis. Kuidas ma saaks homme rajale minna kui mul pole jalanõusidki.

Mõtlesin ka sellele, et kui oleks ära minek, siis enne seda tahaks ikka osade inimestega veel kokku saada...nt Rikku ja Annika, Püüg, Juura jne..Aga eks aeg annab arutust.

Sain printeri täna tööle, täiesti ajukas asi oli, lihtne ja loogiline, oleks nagu ammu korda saanud, sest tal polnud midagi vigagi.

Kõrvaklapid läksid eile nässu telefonil, hommikul hakkasid tööle, magic.

Kellasid tuleb keerata, ei oska mobiilile äratust panna, äkki muudab kellaaegasid. Wierd stuff.

Filmis "Miss Eriagent" oli täna lause : kuku õige koomasse. Like..hah.

Persse..ei oska midagi kirjutada kah..ärkasin täna kell 3, päris tore.. nii et olen alles mingi 12 tundi üleval olnud, no läksin kell neli magama ka muidugi.. see selleks. Öösiti on mõnus üleval olla, ei pea midagi muud tegema...

See selleks..ma peaks magama minema, et homme virk ja kraps olla..Esmaspäeval vast Kuremaale..Kuradi loll olen ikka. Mõtlesin, et okei..Evely ja Elin esmaspäev ei lähe temaga, sest neil vaheaeg..saan üksinda minna ja koolis vaadata kuda elu käib..aga doooh..kooli pole ju. Loll. Pean ikka bussiga minema.

Ööd.

Kommentaare ei ole: