reede, 31. oktoober 2008

116/ tartus

On viimane oktoobripäev, ja halloweeni öö,
on väikse Sarah'i sünnipäev ja Leelo tuleb töölt.

Tegelikult seda ma siin ootangi Kaiga, Jako ja Sarki läksid Leelole tööle vastu ja siis läksid Rimisse sisseoste tegema. Sarah sai täna 14 ja seda tuleb tähistada.

Käisime hommikul linnajõudes kaupsirestos söömas ja hiljem viisime Sarki veel mokakohvikusse ka, tellisime pitsat ja kohvijooke ja ajasime teenindaja närvi. No tõesti, Kai küsis, et ega me teda närvi ei aja ja ta ütles vastu, et juba ajasime..ja noh, panime tema närve vist proovile parasjagu aga siiski peaks viisakas olema. Ma olen teenindaja olnud ja ajab närvi küll, kui kliendid on ebaviisakad, aga meie ei olnudki kusjuures. Samas klient on kuningas. Kuna ma enam ettekandjana ei tööta, julgen seda öelda.

Ostsin täna jälle lõnga, odav oli, 8 eeku per kera. Kollane ja sinine, ehk saab sellest midagi ilusat kududa kuigi ma selles kõige osavam pole. Aga eile lõpetasin ühte pluusi veel ja tegin ühe pikema seeliku ümber traksidega seelikuks. Masinaga on üle tegemata, aga ma olengi selline, et kõigepealt traageldan, ja põhjalikult ja siis masinaga ja siis proovin traagelniite välja saada..eelmise kotiga, mis ma tegin, oli see suht impossible. Aga..kaubamajas mänguasjaosakonnast leidsin lõpuks armsa pehme pingviini, pingviinimänguasju tehakse nii vähe aga see oli jubee armas..:)

Aga see selleks, lõpetan nüüd, äkki hakkavad teised ja jõudma, nad juba pool tundi ära olnud, mis oleks kui Leelo oleks veel jala läinud. Hm.

Kommentaare ei ole: