teisipäev, 25. märts 2008

48/ imelik

Oeh. Mul oli juba sissekanne valmis kirjutatud... kahjuks ei lasknud seda ära salvestada. Vihkan kui nii juhtub.

Igastahes, mul on meeles küll enamus. Lähen siis uuele katsele.

Minu sissekande sisu oli pigem arutlev-lahkav lühiülevaade minust kui vastuolulisest ja mitmetahulisest inimesest. Ja lisaks sellele palju muud olulist ja vähemolulist.

Miks ma nummerdan oma blogi sissekandeid? See on number 48, kuigi tegelikult on sissekandeid juba üle 50-ne. Kui ma nagunii nummerdada ei oska siis miks kuradi pärast ma seda teen? See on nagu koolis kunstiajaloo õppimine, ma tean, et see jura mind küll kuhugi ei vii. See selleks. Ja see, et ma olen tegelikult suur korraarmastaja, aga enda tuba on koguaeg sassis. Riided igalpool laiali. Lisaks sellele olen ma ka kohati laisk. Ja kui teistel oleks tuba nii sassis kui mul, vaataks ma kurjalt. Neitsi tähtkujule omane. Siis veel see, et ma kaitsen oma sõpru kui emalõvi. No tegelikult ei paista see üldse välja, tegutsen undercover. Parim näide emalõvindusest on muidugi Annika. Selleni ma ei küündi. Aga okei, see oli lühikokkuvõte sellest. Märksõna on controversial.

Kommentaare ei ole: