reede, 14. märts 2008

45 / Mr. Secret

Elas kord....

.. Ja elab praegugi.

Nagu halloo, ega ma mingit muinasjuttu kirjutama ei hakka.

On üks noormees, kes tahtis teada, mida ma temast arvan. Keeruline iseenesest..Veel keerulisem on iseloomustada keerulist inimest.

Kuidas panna kirja arvamus inimese kohta, kellest tead kõike, selline tunne, et tead juba lapsepõlvest saati, tegelikkuses on see aeg aga kordades lühem. ( Ei hakkagi mainima, kui palju kordi lühem).

Mr. Secret, varjunimega Joonas, on omamoodi tegelane. Varjunime on kasutanud ka paljud kirjanikud aastaid tagasi, ka praegu. Mis on jällegi huvitav kokkusattumus. Joonas tahtis nimelt kunagi kirjanikuks saada. Hakkas isegi midagi kirjutama, see aga jäi soiku. Ja kuidas nüüd jätkata kirjatööd, kui mõtted ja ajad on teised. Meie esimene sarnasus. Ka mina tahtsin saada kirjanikuks, kas just tunnustatuks..aga tahtsin midagi kirja panna. Läks aga samamoodi nagu Joonasel.

Mis mulle Joonase juures meeldib, ongi tema kirjutamisstiil. Või vähemalt blogis. Temast saaks hea kirjanik küll. Kirjutaks noorteraamatuid, heh... täitsa vahva oleks. Tal on ka suur lugemus, teine sarnasus siis. Mis mulle veel meeldib, et hoolimata sellest, et ta on kohati inimeste suhtes umbusklik, ei kandnud ta mind kohe maha kui potentsiaalset vaenlast. Ehk tegin ma midagi head, et tema usaldus ära teenida. Üritan seda mitte ära kuritarvitada.

Ta on aus, ta teab, et tal ei olegi midagi varjata, ma tean siiski temast ju päris palju. Heh.. mis tema juures on harjumatu, on tema ülikorralik kirjutamisviis. (Lisaks sellele, et ta hästi kirjutab, teeb ta seda ka korralikult).Kasvõi msnis, nii korralik...Suured ja väiksed tähed, ei mingeid lühendeid..Isegi "Sina" on suure tähega, väga ametlik mulje jääb. Aga see ongi kuidagi erinev. Huvitav.

Tegelikult.

Milline on Joonas?

Ma ei tea, milline ta välja näeb. Ma ei tea tema õiget nimegi, siiski on tunne, et olen tema näol endale ühe sõbra juurde saanud. Ta on aktiivne blogipidaja, tükkmaad aktiivsem ja isiklikum kui mina. Blogi on tema jaoks koht, kus saab ennast välja elada. Ennast tühjaks kirjutada. Nagu vaikne tühjaks karjumine siis või muud seesugust.

Kuidas kirjeldada tema iseloomu.. hm.

Ta on sõbralik, tõesti 0n. Ja see mulle meeldib. Ta on avatud, kui tema indentideet on salajane. Ta võib absoluutselt kõigest rääkida, kuid eeldaks sel juhul teistelt sama. Ta on jutukas, mõnusalt jutukas tegelikult. Teda solvab see, kui tema pingutab sõpruse nimel rohkem kui teised, mis on täiesti õige muidugi. Joonas on see, kes peaks teadma, kui eriline ta tegelikult on ( ei, ma ei mõtle puuetega lapsi), ka tema lähedased peaksid õppima seda hindama.

Joonas on minu salajane tuttav. Sõber.? No see jääb juba tema otsustada.

Kommentaare ei ole: