neljapäev, 20. märts 2008

47/ tegemisi ja asjatusi,

Nii. Vaheaeg on juba poole peal, rohkem isegi lõpusirgel. Eks ma siis nüüd kirjutan, mida ma vahepeal teinud olen ning mida teha ei ole jõudnud.

Esmaspäevast saati olen Kuremaal, vaheajal ikka kodus ei oleks ju. See on ka nagu omamoodi võõrutus msnist ja muudest sellistest kohtadest, küla peal olles ju nii palju netis ei ole. ( omamoodi patustan praegu). Rääkisin täna emaga, ta ütles, et õigesti tegin, et täna koju ei läinud- Priit ja ema on mõlemad haiged. Pidi nagu nakkuspesa olema.

Nüüd siin Kuremaal on puhata saanud veidike, hommikusöök ja kohvi tuuakse voodisse, mul on nagu isiklik päkapikk, pigem jõuluvana, kes igati mu soove ja tahtmisi täidab. Mis iseenesest on täitsa meeldiv. Kersti oli samuti Lottega vahepeal siin. See ulakas kutsikas tegi ikka sellist kino siin vahepeal. Üks õhtu mängisime Kersti ja Jako emaga Aliast, no see oli alles kino. Selliseid nalju sai, et anna otsad...Aga jah, neid siia üles kirjutada pole mõtet- siin nii naljakas ei tunduks.

Eile käisime Tartus. Ülikoolis olid lahtiste uste päevad ja linnas on niisama kah vahepeal "hängida". Sai šoppamas käidud, paar pluusi ostetud ning kolli pildiga rinnahoidja ( appi, miks ma sellest siia kirjutan). Ahjaa, sellepärast, et see on nii äge kui riiete alt paistavad kolli silmad. Armas. Vaatasin ka lõpuriiete pilguga ringi, silma aga ei hakanud midagi. Kahju lausa. Nii. Igastahes. Ülikooli õhkkond oli super. Jako käis minuga kaasas saksa keele tutvustavat niiöelda loengut kuulamas ja see oli tore. Inimesed olid seal vahvad ja positiivsed, Jakolegi meeldis. Inglise keeles küll nii vaba õhkkond ei olnud, inimesi oli rohkem ja tutvustaja rääkis inglise keeles. Hiljem käisime ka Kõrgemas Kunstikoolis, kus värvilõhn lõi üle pea ja oli ikka tõeliselt kunstiline õhkkond, mida iganes see ka ei tähendaks. Jakole meeldis, nagu ma aru sain. Käisime ka Leelo galeriis ja pärast tsekkasime ühe kunstinäituse üle. Tore tore.
Päeva lõpetasime Panges söömisega, seal saab ju alati selliseid suuri arveid teha. Esimest korda õnnestus ka mul ära proovida hiinlase üllatusmuna, mis minu jaoks eriti suuri muljeid ei jätnud, kuna seal oli liiga palju alkoholi ( selleks, et seda põlema panna), mille maitse hakkas mulle vastu. Väike allergia alko vastu vist.

Nii Tartus kui hiljem Jõgeval nägin metsikult palju tuttavaid. Imelik lausa.

Minu uusim tuttav Joonas on mind liigitanud sõbrakategooriasse. Küll alamgruppi aga asi seegi. Kuskilt tuleb ju alustada. Pole nüüd paar päeva saanud pikemalt rääkida aga küll millalgi räägib jälle. :) Mida aeg edasi, seda toredam ta tundub, see võib päris hea sõpruse algus olla.

Aga olgu, nüüd ma siis lõpetan, küpsetame täna midagi. Mida? Ei tea isegi.

Kommentaare ei ole: