neljapäev, 23. aprill 2009

192/

peep vain
beebid
unenägu
annika
kass kadunud
jüriööjooks
under my skin
park
silveri juures
tartu-pool kuus ja pang, leelo
pügi sünna
eksam
silveriga veini jooma
annika juurde?



nii.. tegelikult on juba mingi 8. mai aga teen seda postitust alles nüüd. Üleval on märksõnad, mis ma olen mingi aja jooksul siia kogunud, et kui aega on, need postituseks kokku vorpida. Üritan selle postituse ära teha ja siis ühe veel. Eks näis, kas õnnestub.

Peep Vain, hm, sellega oli see teema, et enne eksamit siin just lugesin Peep Vainu raamatut "Kõige tähtsam küsimus", kusjuures polegi jõudnud seda läbi lugeda veel, sest igasugu muid tegemisi peale tulnud. Nendest juba postituse käigus.

Beebid.. hm, pole aimugi.

Unenägu, neid on mustmiljon olnud aga mõtlesin vist seda, kus ma nägin unes aaa..aaaa..meelde tuli. Nägin unes, et olin rase ja siis käisin üksinda ultrahelis ja siis tuli Jako debiilse jutuga, et tema läheb Krissiga autoga trippima, Aafrikasse jne, et ei tea, millal tagasi tuleb. Like wtf eksole.

Annika..jälle ei tea.

Kass kadus jah ära, juba kuu aega vist nüüd. Minu kõige armsam kiisu maamunapeal :(

Jüriööjooks oli jah siin ja siis tuli meelde, et Kalle juba kolm aastat surnud, mis on jube pikk aeg aga nii kiirelt läinud..

Under my skin..hm..Skilleti lugu, miks ma kirja panin, ei tea.

Park..hm, käisin vist Jakoga pargis kaasas, siis vist tegin pilte.

Silveri juures olin jah ükspäev, paar tundi. Jako oli pargis ja ma ei tahtnud üksinda mossitada.

Mingi pühapäev käisime Tartus, poole kuues söömas ja siis panges magustoidul. Ja siis Leelo söötis ka meid veel, veeresime koju põhimõtteliselt.

Pügi sünna oli ka. 17ndal pidas. Rahvast oli vähe, selline rahulik istumine oli. Kuna sain Janariga tagasi, ütlesin Jakole, et pangu pidu vms, noh.. ta võttis sõna sõnalt. Olin tegelikult suht solvunud kui ta mingite tsikkidega jooma hakkas, noh..ja solvusin ka põhjusega, kuigi siis ma seda ei teadnud.

25ndal oli kirjand, ei peatu sellel teemal. Õhtul olin Silveri juures, jõime veini ja sõime juustu ja viinamarju, hängisime rahvaga sordis ja mängisime raha peale pokkerit. Silver võitis.

Kui pärast Silveri juurest koju sain, läksin Sadukülla Annika juurde, klatšisime poole ööni ja niisama. Olime noortekas jne. Järgmisel päeval tuli Jako mulle Jõksi järgi. Aga pmst..

.. siis hakkas ikka mõnusalt perse minema. Võin öelda nii palju, et mina enam Jakoga koos pole ( tema minuga kah mitte loomulikult) ja nii see läks. Ei tea, kas olla kurb või mitte. Ei oska nagu seda taga nutta, et ma ei tunne end olulisena.. Mitte, et ei olnud häid aegu..oli, väga tore oli. Aga näed, ei meeldinud mõnele.

Noh, elu läheb edasi, järgmises postituses juba pikemalt- kuidas elu edasi läind on :)

Kommentaare ei ole: