neljapäev, 2. aprill 2009

182/ miks ei käi nii paljud koolis?


Madisega ennem mõtlesime, et mis värk see on..meie lennust on nii paljud niisama ula peal. Ei käi koolis ja miskit. Saime lugemise peale kokku 16 inimest kahe klassi peale, kes ei käi koolis. Panevad kas niisama tühja, on välismaal, või on tööl. Mina kuulun siis sinna esimesse punti. Õnnetusehunnik nagu ma olen.

Aga siiski..mis on selles head ja mis halba, et ma kooli ei läinud?

Negatiivsed:

Kõik sõbrad on kaugel ja omandavad haridust. Tunnen end üksiku outsiderina. Tunnen, et mul on suur potentsiaal, kuid läheb praegu raisku.

Positiivne:

On aega olnud teha asju, mida kooliajal poleks olnud aega teha. Olen kindlasti õppinud palju kokakunstis, õppisin sokki kuduma, on aega olnud õmmelda, niisama tühja panna, ennast koguda, mõelda asjade üle järele. Teatud inimestega lähedastemaks saanud. Olgu see siis Jako või vanemad. Olen elult õppinud asju, mida poleks kiirel ajal märganudki...

Asi oleks veel parem kui oleks reisida saanud. Aga noh, ega mu eluke läbi pole .

Kommentaare ei ole: