kolmapäev, 30. september 2009

215/ protect me like a leo

Meelis ütles, et kuna ta lõi pea ära, teab ta nüüd kõike. Ma ei saa talle valetada ega midagi varjata, sest ta teab kõike aga ei ütle,et ta teab vaid ootab mult ausat ülestunnistust ja vastust, et siis kuskile linnuke teha. Noh, mitte, et ma väga valetaks ja varjaks. Ma ei pea paljusid asju oluliseks lihtsalt, mida tema..mitte et ma tahtlikult varjaks ma ei tea mida. Pole vajadust..

Ta on inimene, kes tahab selgust ja konkreetsust, kuna ta ise on lihtne ja selge inimene, ei keeruta ega valeta. Laob kõik kohe letti ja nii ongi. Valetada ta tõesti ei oska aga iroonitseme me üksteise kallal mõlemad. Me ajame sellist iba üksteisele,et hakka või uskuma. Aga naljakas.. ja armas.

Amm, mis ma öelda tahtsin üldse. Aaa. Ma sain ka mingi hoobi pähe vist, õppisin! Tegin konspekte ja.. ohjah, homme jälle. Vast jõuan oma asjadega siis järjele kuidagi. Oleks tore, olen liiga vabalt võtnud.

Aga olgu, ööd..

Kommentaare ei ole: