neljapäev, 3. september 2009

207/ jou

Tere kõigile, kes on samamoodi koolilainel nagu mina. Teistele ka tere! On nüüd veidike aega kribada siin oma tegemistest, kuigi kell on 3 ja ma tulin just Anniga klubist. Igastahes, nagu ma mainisin olen ma koolilainel. Kas olen mina loll või on tõesti see tunniplaanide ja asjade kokkupanek kuradi keeruline. Ei taha end tegelikult väga lolliks kah tembeldada. See selleks.

Õpin siis soome-ugri keeleteadusi, kes veel ei tea. Minust saab keegi tark inimene. Kindlasti.

Anniga käisime täna klubis, tegelikult Jako ja Kristjaniga. Saime autoga kluppi. Tantsisime Anniga keset tantsuplatsi kui järsku hüppasid kaks väljamaalast ligi ja võtsid meid tantsima, üks oli itaaliast ja Annile sattus prantslane. Tüüp tegi mulle joogi välja, sest ma olin temaga nõus tantsima. Hiljem suitsuruumis kiitis Jakole ja Krissile, et ma oskan tantsida, no tore kuulda ju.

Pärast klubi läksime Statti, teel sinna päästsime ühe siili ja puha. Chilli hot-dog on teemas igatahes. Nüüd ma siin istun ja kirjutan, homme on loeng, pistan vast pea padjale ja puhkan. Millalgi kirjutan koolist pikemalt ja värki. PS: mul on kaks uut orksisõpra koolist, ajee.

Kommentaare ei ole: