reede, 11. september 2009

208/ jälle üks nädal möödas

Kuigi on reede, algab minu nädalavahetus juba neljapäeviti, sest reede on mul koolist vaba, juhei. See on tore, arvestades seda, et teistel päevadel on tunnid kella kuueni õhtul, mis on ausaltöeldes kurnav.

Mis ma oskan öelda, tunniplaan on nüüd vist koos, aega võttis aga asja sai. Teisipäeval tegime mitteametliku tutvumisõhtu kursakaaslastega. Käisime Krooksus, Zavoodis ja Püssis. Viimases kahes küll ainult korraks. Kuna meil edasisi plaane ei olnud, läksime selleks korraks laiali, iga roju oma koju või nii. Järgmiseks hommikuks olin ma haige. Olin juba Illukas pisiku saanud aga sel hommikul oli ikka päris põrgu lahti. Nina kinni, kurk paistes ja kindlasti ka palavik. Aga noh, see on kui paljajalu loengus käia või lühikeste varrukatega õues hilja hängida. Not good. Kui ma tutvumisõhtult koju tulid, pidasid ka mendid mind kinni, noh, tore..näen ju välja nagu 13.

Käisin nüüd paar päeva siis haigena koolis..osad loengud olid surmigavad või olid mingid tropid, kes mind häirisid. Üldiselt on aga kool lahe. Raamatuid, mida lugema peame, on aga mustmiljon, see ei ole lahe. Eriti veel kõige hullemas aines..nagu Maailmakirjandus, mis oli lihtsalt.. must auk.

Aga üldiselt..mis ma veel räägin. Kolmapäeval oli siis Meelis ka siin, jäi ööseks, mis on ülimõnus, mulle meeldib hommikuti kellegi kaisus ärgata.

Ja täna ma siis lähen maale, kas koju, seda ei tea.,,aga musi juurde küll. Ma millalgi hiljem kirjutan midagi siia veel, teen süüa hetkel ja ei viitsi ja ei oska ka kirjutada.

Kommentaare ei ole: