teisipäev, 22. september 2009

210/ vääritud tõprad

Alustan oma tänast sissekannet sellega, et mainida- Tarantino teeb häid filme. Käisin vaatamas "Väärituid tõpraid" ja mulle väga meeldis. Ei teagi mis teeb tema filmid nii headeks ja jälgitavateks. Ehk see kuidas ta filmi osadeks jagab, hea näitlejate valik, muusika.. Mmm.. ja siis muidugi sisu. No annab midagi sellist ikka teha, geniaalne, kõige õigem ajalooõpik. See selleks.
Vaatamas käisin seda oma uue tuttava, Mardiga. Ta on klassikaline filoloog ja kuskilt mujalt planeedilt. Ei joo, ei suitseta, ei joo kohvi, ei tee vesikatki.. ei käi klubis. Hmm.. ütleks, et ideaalne mees. Kui ma kinni poleks :)

Nii. Kuidas siis on möödunud mu kaks koolipäeva? Oo, hästi, tänan küsimast. Eile tulin linna lõunaaeg, jätsin keskpäevase loengu vahele, sest ei jõudnud lihtsalt. Õhtupoole käisin keeleteaduse alustes küll. Täna ei käinud ma kahjuks sissejuhatuses soome ugri keelte ja eesti keele uurimises ja kultuuridevahelises kommunikatsioonis. No ei mahtunud me Silveriga ära sinna ja läksime hoopis Poolde Kuude sööma. Jee. Oh, pole ime, et mul raha hakkab otsa saama. Tänase päeva pluss- kino tehti väja. Pluss number kaks- hommikul on esimene loeng kell kaks. Pluss kolm ja neli- sain uue topi ja .. ühed asjad veel. Otsin endale uusi kosse ka aga neid veel ei saanud ja nüüd on raha ka otsakorral. Homme tahaks vist kluppi minna, ei tea veel..ja Anni tahab millalgi soolaleivakat teha..ma ei tea kuidas ma saan kooliasjadega järjele ja Meelise jaoks tuleb ka aega leida. Silveril pole sel nädalal tööd ka raisk.. Aga ta läheb neljapäeval ära. No kui Anni tahab reedel soolaleivakat teha, siis ma ei saa neljapäeval koju minna.. ja.. äääh, ma ei hakka siin oma plaane lahkama.

Käisin täna statis ka, teisipäeviti peab, soodukas ju. Coffee ini kakao oli täna kuidagi jahe. Äkki oli keegi kaebuse teinud, et kõrvetas keele vms, ma teeks nüüd kaebuse, et liiga külm kakao oli.

Nii.. mis siis veel.

Okei..hetkel ei oska midagi kosta. Adieu.

Kommentaare ei ole: