kolmapäev, 16. september 2009

209/ Joujou, kuldne sügis


Nii. Olin eelmine nädalavahetus kodus. Tegelikult ei olnud kodus, pigem Meelise juures. Kodust ma võtan tavaliselt söögikraami kaasa ja riideid ja ongi kogu kodukülastus. Olin siis seal ... reedel tulid Meelis ja Taavi mulle linna järgi, neil vist oli tegelikult muid asjaajamisi ka, aga hea ju mõelda, et keegi spetsiaalselt mulle järgi tuleb. Njaa...

Igastahes, me võtsime Andy ja Kelly ka peale ja siis sõitsime Tormasse. Õhtul pidi olema Kauri sünnipäev nii et varuti joogikraami kah juba varakult. Saime siis paar tundi niisama leboda kui tuligi juba sünnipäevale minna. Heidi ja Andy ka peale ja sõit võis alata.

Rahvast ikka oli seal, paljusid ma ei teadnudki, ega ma Kauritki eriti hästi ei tea. Aga noh, see selleks. Meelisega paar tundi olime, tegime piipu ja ma vist jõin paar topsi siidrit ka ja siis meie sõitsime koju nagu tõelised peopidurid. Kuigi ega ei olnudki viitsimist seal kaua olla. Olen vist ikkagi vanaks ja nõrgaks jäänud aga sellest juba allpool ka pikemalt.

Laupäeval oli siis selline asi, et Malvar ja Andy otsisid meeleheitlikult autojuhti ja loomulikult hakati siis Meelist pinnima. Nad tahtsid Otepääle ja Tartu ja tont teab kuhu Eesti metsadesse. Noh, kuigi Meelisel oli unaeg, sai vist raha suht veenvaks. Ütleme nii, et Andy ei oska ikka üldse rahaga otstarbekalt ringi käia. Oeh, masendav vaadata lausa kuidas raha omandab müstilisel kiirusel vedela kuju. Igatahes me jätsime nad Tartusse ja tulime ise mingiaeg koju. Tõbised nagu me olime.

Siis tuli mul uus koolinädalpeale. Esmaspäeval saatsin vene keele õpsi leebelt pikalt, läksin koju ja registreerisin end vene keelest maha, saingi vabad esmaspäevahommikud. Jee.
Oligi viimane päev muuta oma tunniplaane ja asju. Kuna ma vene keele maha võtsin, ei saanud ma ainepunkte kokku ja vahetasin veel ühe aine ümber. Sellega juhtus aga see, et neljapäeviti kattub eesti keel sissejuhatusega soome ugri keelte ja eesti keele uurimisega. See selleks, elab üle.

Kolmapäeval oli meil tutvumisõhtu, mis oli päris vahva. Me Kerli ja Marjuga alustasime varakult.


Lõuna ajal käisime tsikkidega panges alkojäätisekokteili joomas ja hiljem istusime pirol ja jõime siidrit. Mingi loeng oli ära jäänud ja viimasesse ei viitsinud minna.

Aga tutvumisõhtust siis.
Algas see siis Jaani tänaval, Tampere majas. Seal sai end veini ja krõpsudega kostitada, sest kõik olid maksnud arvestatava summa. Tegelikult ma isegi ei joonud ju selle summa eest. Rahvast oli palju ja tegelikult mitte just kõige parem koht tutvumiseks. Tekkisid kuidagi eraldi kambakesed ja nii edasi. See selleks. Marju ja Kerliga ( ja päris suur kamp lisaks) liikusime CT-sse. Jube, kui palju rahvast. Aga üldiselt oli äge, me Kerliga tantsisime pärast laval. Seal oli ruumi kah vähemalt. Tuttavaid inimesi oli ka seal päris mõni. Tore oli ka, tantsida sai, hiljem olid jalad täitsa valusad. Koju sain nelja aeg, käisin duši all ja siis märgade juustega magama, pole ime, et hommikul pea valutas. Loengusse pidin jõudma kella kümneks. Jõudsin ka.

Nii. Neljapäeval ma ei viitsinud semiootikasse minna, loodan, et saan kuskilt mingid materjalid, see on nii igav loeng lihtsalt. Või noh, pole igav aga ei jõua jälgida..

Soome keele lõppedes lippasin otse Mäki juurde, kus Taavi ja Meelis juba ootasid. Nämm nämm, sain kanaburksi. Siis pidin korteris kahe minutiga asjad kokku panema ja sõit kodu poole võis alata. No mitte minu kodu poole tegelikult.

Reedel pistsin siis nina koju. Pesu vaja pesta ja õhtul pidi Kaspari sünnipäev olema ja ma polnud oma voodis kah kolm nädalat maganud. Mmm.. nii hea. Käisin ka raamatukogus ja koolimajas, kohustusliku kirjanduse nimekiri näpus. Tiina läheb kolmapäeval Jõgevale ja toob mulle enamus olulisemaid. Sain ka koolimajast kaks raamatut, aga mitte nii olulised. See selleks.


Pesu kuivab ja Kaspari sünnipäevalgi sai käidud. Ohjah, terve maja oli täis 17 aastaseid ja ma tundsin end tõesti vanana. See kuidas nemad suutsid alkoholi konsuumida, no hallooo. Ma jõin nii natuke, et hea, et mind juba karsklaseks ei kutsuta. Ja ma ei saagi palju juua, vastu hakkab, iseenesest hea ju. Kaspar ja Anni olid küll mõlemad purjus. Noh, pole hullu, sünnipäev ju siiski...

Tulin koju mingi ühe aeg, oleks varem tulnud aga kuna ma olin oma läpaka sinna kaasa võtnud, et oleks kuskile mälupulka järgi panna, ei raatsinud neilt muusikaallikat ära võtta. Aga siis tulin koju ja maandusin oma pehmesse voodisse. Ja siin ma nüüd olen, tegin oma semestri tunniplaani valmis. Nüüd peaks see kindel olema, sest ma sellel semestril enam midagi muuta ei saa.

Aga otsin endale nüüd tegevust, triigin pesu või loen raamatut. Hiljem lippan Meelise juurde, nädalavahetus ju aeg, kus saab koguaeg ninapidi koos olla. Kuigi ta nädala sees käib ka külas. Ma tean jaa, et ma olen nii vastupandamatu. .:)

Kommentaare ei ole: