reede, 25. september 2009

211/ varajane uusaastalubadus

Mina, Aveli Pärn, luban, et hakkan korralikuks. Pühendan end 100 % koolitöödesse, ei käi pidutsemas rohkem kui oleks mõistlik. Ma käin kohal igas loengus, olgu ta nii igav kui tahes ja ma ei tarbi alkoholi rohkem, kui mu keha suudab vastu võtta. Ma hakkan toituma tervislikumalt. Ei käi igal teisipäeval Statis hotdogi söömas ja igal esmaspäeval ja neljapäeval Mäkis ka ei käi. See ei ole vajalik. Selle asemel ostan ma endale porgandit ja kodujuustu ja nälgin.
Tekiiladieet, mis oli mul millalgi plaanis, jääb ära. Raha on ka paremasse kohta panna ja alkoholi raiskamine on samuti mõttetu. ( tekiiladieet: sööd mida tahad aga hoiad pudelit vetsus. Pärast söömist kummutad veits tekiilat sisse ja ropsid kõik välja. Haha, vaimukas) Ma teen ära kõik kodutööd ja loengutes ei kuula muusikat. Ma ei tänita koguaeg oma korterinaabrite kallal, kuigi mind häirib see, kui nõud vedelevad seal, kus pole nende koht. Ei, seda ma ikkagi ei luba. Kord on ikkagi püha. Okei, see selleks. Ma liiga palju kah lubada ei saa.

Kommentaare ei ole: