pühapäev, 29. märts 2009

179/ when you go downtoooown...




Alustuseks paar talvist pilti, mis ma oma uue digikaga teinud olen.:)

Nii.. reedel käisime jõusaalis ja pärast seda läksime Tartu.
Jõusaalis ma vingusin ja vingusin veel veidike, nagu tüdrukule ikka kohane. Aga eks ma sellest üle saan, mul on hea treener. Iga kord luban, et annan talle kodus peksa aga ma ei tee seda..miks küll. Jalad on valusad aga vähemalt saan täna käsi sirutada, eile ja üleeile see eriti vahva ei olnud. Nüüd tean vähemalt häid harjutusi ja asju.. järgmine kord ma ehk ei vingu nii palju. Või noh, loota ju võib. Jama on see, et lähen homme koju ja siis ei saa jõusaalis käia, Tormas on mingi pask ju ja kodus mul kangi pole.. Kurb.
Nii..siis sõitsime eile meie oma pisikese ja nunnu autoga Tartusse, Palamuse kaudu, mõnus käänuline tee. Kristjan ja Maarand ja kaks poissi veel, kelle nimed mul meeles ei püsi.. Kompus ja Laura tulid ka ja Marii oli ka. Väljas tehti sooja Viru Valgega. Sisse saime kluppi tasuta, ofkooors, tasuta pääsmeid alati mitu tükki.
Paar tundi olin päris pidur, ausalt.. jälgisin lihtsalt neid odavalt hööritavaid beibesid, kes vaevu oma kontsadel püsti seisavad. Aga kes olen mina, et hukka mõista.. ei tea. Lõpuks mul viskas pidurdamine koppa ja leidsin ennast kah tantsupõrandalt. Mingi hull ring oli sellest nö meie rahvast. Kutid tegid ringi sees tantsusamme ja ülejäänud rahvast ergutas kaasa. Isegi rahvas, kes oli täiesti võõras.
Enne nelja läksime klubist ära, läksime mente otsima. Jalutasime CT juurde, nägime ühte menti, kes sõitis aga kohe minema.. Jalutasime Atlantise juurde, no..seal ka polnud ja terve linna peal me ei näinud ühtegi mendiautot..Aga taksosid..ohjeerum.
Miks me menti otsisime? Lihtne, Jako on väike joodik ja vaja oli alkomeetrit :D Trahvi ikka saada ei taha. Aga jah, toetusime sisetundele, et Jako on kaine ja sõitsime Statti ja siis koju. Koju jõudsime mingi hommikul enne seitset. Ja siis oli magamaminek kah ja mina tulin lõpuks voodist välja kella kolme aeg.
Siis hakkasime Jako isa sünnipäeva organiseerima, võileibade tegemine, porgandite ja dipikastmete orgunnimine ja muud vahvad asjad. Õhtul tulid Riina ja Margus ja siis istusime mingi paar tundi, jõime veini ja sõime. Selline vaikne istumine.
Ja nii see nädalavahetus mööduski.
Täna veab Jako mind vist jälle jõusaali, oh õudus.
Olge mõnusad ja ilusat kevadet teile. :)

Kommentaare ei ole: