neljapäev, 26. märts 2009

177/

Nii..

Mis ma nüüd kirjutaks siia.. Amm..
Sain digika kätte, käisingi just enne metsas jalutamas ja pilte tegemas. Sain koti kah kätte, mille ma võitsin millalgi..ja mingi muu nänni ka.

Eile käisin Jakoga koos jõusaalis kaasas, ta ei andnud ikka üldse armu mulle.. ei taha teada kui valusad lõpuks mu käed ja selg on. Aga jah, see selleks. Homme lähen sõbrannaga kaasa ultrahelisse, nime siin ei avalda. Minu arvates nii põnev, selline tunne juba nagu saaks ise lapse. Liiga põnevil olen vist. Tegin väikse paki ka talle. Eks näis, kuidas meeldib.

Aga mis ma siis vahepeal teinud olen. Nädalavahetusel käisin Jõgeval ja sain Silveri ja Mardiga kokku, veetsime ühe toreda õhtu koos, jõime natuke, vaatasime filmi ja klatšisime. Tüüpiline. Lahe oli vaadata, et nad nii hästi läbi saavad, sugulased ka veel.. vahva iseenesest. Hommikul käisime poes, et süüa midagi ja hiljem tegi Mardi ema pitsat ka. Naljakas oli see, et kui Mardi vanemad öösel Tartust tulid, oli ainult Silver üleval, mina ja Mart magasime diivani peal.

Praeguseks kõik.

Kommentaare ei ole: