pühapäev, 29. märts 2009

178/ Lilit hoiatab- rannahooaeg on varsti käes!

Mitte, et ma Lilitit nüüd kõige ägedamaks tibiks peaksin aga leidsin ühe tema artikli, mõnele võib sellest täitsa abi olla :)

Kevad tuleb ning bikiinihooaeg pole enam kaugel. Minul sõna "bikiinid" kuuldes paanikanupp tööle ei lähe, kuna olen harjunud enda eest hoolitsema ning üritan aastaringselt vormis olla. Neile, kes alles nüüd plaanivad end kätte võtta, jagan aga mõned ilunipid. Luban, et kõik toimib, kuna just nii sain peale sünnitust end heasse vormi tagasi.

Ma pole alati trimmis ja ideaalkaalus olnud. Rasedusega võtsin juurde 11,5 kilo. Jälgisin terve lapseootuse aja, et väga palju lisakilosid ei koguneks, kuna siis on ka lihtsam uuesti saledaks saada. Väga palju on küsitud venitusarmide kohta, millest minul õnnestus pääseda. Hoolimata sellest, et mul on kuiv nahk, jäid venitusarmid tulemata ilmselt ka tänu regulaarsele Bioetycu armide vastase kreemi kasutamisele. Kiidusõnad antud tootele!

Pärast sünnitust lasin palatis oma kõhu kohe tugeva elastiksidemega kinni siduda ning see aitas kõhul n.-ö. tagasi tõmmata. Nädal peale sünnitust alustasin treeninguga. Tegin iga päev umbes kuu aega järjest 50-100 kõhulihase harjutust. Teate küll: jalad diivani alla, käed kukla taga, põlved krõnksu ja läks!

Kindlasti oli üheks kiireks kaalukaotuse põhjuseks ka fakt, et ma ei julgenud algul palju süüa. Kartsin, et sellest võivad lapsel gaasid tekkida. Tasapisi harjutasin end ning hakkasin jälle kõike sööma, kuigi mitte nii meeletutes kogustes nagu hetkel, ikka tasapisi. Seega suurt saladust siin polnudki. Tuleb veidi liigutada ja mitte üle süüa, kõike mõistuse piires nagu ikka.

Minult küsitakse tihti soovitusi ka heade juuksurite ja kosmeetikute kohta. Räägin siis suu puhtaks, kes on need inimesed, kes minu välimuse eest hoolt kannavad ja räägin ka veidi kõiksugustest ilulisanditest: küüntest, juuksepikendustest, solaariumist ning ripsmetest.

Juuksuriks on mul Janar Pungar, kes töötab Rävala 19 asuvas Salonplusis. Ta on vaieldamatult maailma parima juuksur, vähemalt minu jaoks! Külastan teda umbes korra kuus, kui käin juuksejuuri värvimas. Ka kõik lokitatud soengud lasen temal teha. Vaata näiteks Kroonika peo pilte!

Kunagi kandsin kunstküüsi, see tähendab tippidega ehk pikendustega. Nüüd on mul oma küüs geeliga kaetud, kuna need kasvasid välja ning, et takistada murdumist, lasengi nad katta tugevdava geeliga. Minu küünetehnikuks on vanuselt küll noor, kuid oma tööd imehästi ja väga professionaalselt valdav Mirjam Sikk. Käin tema juures kodus ning kui kedagi huvitab kontakt, küsige aga julgelt kommentaarides. Lisaks on ta meister ka kaunistuste peale, fantastiliselt andekas noor neiu.

Kriitika alla on tihti langenud minu ripsmed. Tunnistan, et kannan ripsmepikendusi. Mul on ka endal pikad ripsmed, kuid mugavuse ja ilu mõttes kiidan püsiripsmeid. Ripsmetušši pole tänu nendele pidanud enam ammu kasutama ning igasugune õhtune ja hommikune jamamine jääb ära.

Ripsmeid hooldan kesklinnas, Rotermanni keskuses, Liina Kolgi juures. Ta on tõesti selle ala parim, olen käinud erinevates kohtades, kuid lõpuks olen alati ringiga Liina juures tagasi.

Solaariumist nii palju, et kes ei tahaks olla jumekas? Muidugi leidub ka erandeid, kuid mina nende hulka ei kuulu ning enamus inimesi üritavad ikka püsivalt tervisliku jumega olla. Sel puhul on solaarium kenasti abiks, kuid loomulikult mõistuse piirides. Grillitud kanad ei meeldi kellelegi. Mina käin kunstpäikest võtmas täiesti, kuidas juhtub. Viimati käisin näiteks 2,5 nädalat tagasi ja alles nüüd mõtlen, et võiks jälle minna. Ma ei tahagi olla koguaeg pruun, vaid lihtsalt tervislikult jumekas. Solaariumis käin Pärnus, ilusalongis Lux.

Kommentaare ei ole: