esmaspäev, 16. märts 2009

175/ loosiõnn, ära jäta mind

Täna õnnestus mul jälle midagi võita, mingi koolikott või mingi asi..saadetakse koju mulle. Võtsin suure õhinaga veel täna mitmest konkursist osa, ühes on võimalik võita mingi canoni fotokas, teises Limp Bizkiti kontserdipiletid. No õnn võiks ju naeratada :)



Sain täna ühe tööpakkumise ka jälle, seekord Tartust, mingi turustamisega tegelev firma. Lubasin ühendust võtta ja ehk korraldab mingi vestluse. Võiks ju olla mingi normaalne asi..See Tallinna asi oli kahtlane, tüüp rohkem ühendust ei võtnud ja olekski imelik olnud..



Ma ei viitsinud täna Jõgevale minna, kuigi mul oli kutsenõustaja aeg, ups, mis nüüd saab? Aga no ausalt, ei olnud hääletamise tuju. Ja täna hommikul oli jälle killer peavalu, viskasin kaks tabletti sisse, nii juba mitu päeva.



Ruubikukuubiku kokkupanemine on kah nüüd selge nagu 2+2, nüüd ei tundu see enam pooltki nii huvitav, kui siis kui ma seda ei osanud ja ammulisui pealt vaatasin. Noh, sitta juhtub.



Aga okei, praeguseks kõik..:)

Kommentaare ei ole: