laupäev, 27. detsember 2008

154/ nonii

Nii..Jõulutrall on läbi. Tegelikult olidki rahulikud jõulud suhteliselt. Veetsin jõulud Kuremaal, esimest korda oma elu jooksul ei olnud ma jõulude ajal kodus, äärmisel juhul vanaema juures. Aga see selleks, ei põegi väga.

Tulin teisipäeval, ehk siis päev enne nn jõululaupäeva, sest poleks hiljem saanud, bussid ju ei sõida pühade ajal. See selleks. Teed olid libedad ja üks auto sõitis kraavi kui tahtis bussist mööda saada aga noh..juhtub.

Samal päeval tulid Leelo ja Sarah ka maale. Jõululaupäeval tegime laadungitena süüa ja õhtul oli pakkide jagamine. Minul oli kõige suurem pakk, ulme kast, ajalehti täis ja nende vahel armas roosa iPod, mida ma tükk aega tahtnud olen. Mina jõulupakke ei jõudnud teha, as always..Aga kui Tartusse satun/satume, siis ma juba tean, mis ma Jakole ostan..Aaa..vanaema tehtud villased sokid sai Andres ja sussid sai Kai.

Millalgi käisid ka Andrese lapsed siin jõulutamas. Marge, Marianne ja Margus lastega.

Nüüd reedel oli Annika sünnipäev Sadukülas. Janar võttis minu varem peale ja käisime tema tüdrukul järgi Varal. Nad nägid hunti kah väidetavalt.
Nii.. ebamugav oli olla kuna Annika sünnal oli nõutud kleit ja ma ei ole harjunud olema mingi fancypancy.
Aga noh, üldiselt oli Annika sünna selline, et algul ei saanud vedama, pärast ei saanud pidama. Ei joonudki nagu suurt midagi aga ulme sitt oli olla hiljem..ja hommikul eriti. Nägin unes kah ainult veejoomist. Annika sünnal oli muidugi tore vanu tuttavaid näha. Kultuurišokk oli muidugi Varmo joomine ja suitsetamine aga suht suva, igaüks teeb, mida tahab.

Mis mul veel meelde tuli...Et nägin üksööse unes, et olin kuskil võõras kohas, mingi pidu oli. Ja siis mulle öeldi, et kui ma koju tahan, siis pean kohe kaasa minema, et peale kaheksat enam keegi ei sõida. Ja põhimõtteliselt kui asjad kokku panin ja õue jõudsin, olid kõik kadunud. Ja siis läksin häälega koju. Ja kohvimasinat nägin ka unes. Ja mis siis eile juhtus. No just..kõik need asjad. Oleks autoga otse koju saanud aga ei viitsinud nii vara ja lõpuks lõpetasin Jõgeval, sain hommikukohvi ja tulin häälega koju. Like.. how wierd is that?

See selleks..Igastahes ..dieedil olen ka. Olen blond, solaariumitibi, kes peab dieeti..Lahe. Olen veitsa alla võtnud. Tunne on hea ja usun endasse :)

Kommentaare ei ole: