neljapäev, 1. jaanuar 2009

155/ aastavahetus

Nii..aastavahetus.

Olen ikka Kuremaal. Ehk siis nii jõulud kui ka aastavahetuse veetsin kodust eemal, polekski seal Tormas ju midagi teha olnud. Juba 30.ndal tulid Ketruth ja Kristjan siia, hakkasime juba vaikselt vana aastat ära saatma. Lahendasime ära umbes viis veini ja šampat lahendasid poisid varahommikul.

Veits veinise peaga rääkisime igasuguseid asju, vaatasime Planet Terrorit ja käisime aegajalt suitsupausil. Lõpuks hakkasid poisid pelama ja ma ei viitsinud vaadata ja oodata, kuni nad oma mängud mängitud saavad. Läksin magama ära ja mõtlesin, et ehk ei pea kaua ootama. Mina vähemalt sain eraldi toas olla, Kriss ja Jako aga olid oma läpakatega telekatoas ja Ketu ei saanud seal vist üldse magada. See selleks.

Järgmisel hommikul peksime endale veits hommikusööki sisse ja läksime Jõksi Ketu juurde, et aastavahetus seal veeta. See oli muidugi vahva, sest tehti pikk laud, kuhu kogu suur pere ja siis meie- sissetungijad istusime ja sõime ja jõime. Enne sööki käisime kelgutamas silla juures, ma panin esimese korraga külili ja see jäi ka viimaseks korraks. Ja siis hakkasime jooma. Oli ostetud Bacardi Apple ja siis laimimahla ja õunamahla..ja sprite'i, sai kokse teha. Pärast seda istusime tükk aega tünnisaunas, kus sai šampat lürpida, suitsu kimuda ja niisama ..sukelduda. No igastahes tünnisaun oli megavahva asi. See oli muidugi halb, et lumel oli kõva koorik ja pärast lume sees käimist olid kõigil seljad ja jalad puruks.

Mingil ajal hakkasime end sättima linna minekuks, et ka ilutulestikule pilk peale visata. Juuksed fööniga kuivaks ja riided selga ja minek. Noh..ütleks, et ma ei vaadanudki seda ilutulestikku eriti, ma üritasin liiga pingsalt tuttavaid inimesi märgata. Ilutulestiku ajal sai natuke šampat võtta ja pärast seda seisin lihtsalt ühe koha peal, sest inimesed liikusid nagunii ühes suunas, lootsin niimoodi tuttavaid näha. Mõni ikka oli ka, vanad koolikaaslased enamasti. Ketuga tegime ka mingi miljon tiiru kaupsi ees, tal oli iga teine tuttav. Millalgi keeras see möll täitsa ära. Nägin kuidas kellelegi lampi pudeliga pähe virutati, enamus tülinorijaid olid lollakad vene debiilikud. Tropikari. Mitu tüüpi lõpetas katkise peaga. Kiirabil ja politseil oli tegemist küll. Aga hea, et ma ise peksa ei saanud. Mul on loll komme igalepoole vahele minna, noh, seal kobisesin ka midagi aga siis tõmmati kohe eemale. See selleks. Läksime lihtsalt Ketu juurde tagasi ja hakkasime jooma.

Joomine käis siis nii, et mängisime pokkerit ja kaotaja pidi jooma. Valisime ikka joogi, mida eriti ei taheta. Selleks osutus viin. Alguses kaotas Gustav, mingi Ketu peretuttav, mingi mitu korda, kolm vist..või kaks. Siis kaotas Allas kolm korda jutti, panime selle normiks, et neli korda ei pea jutti jooma. Siis pidin mina kaks korda jutti. Aga okei..viin oli suht normaalne võrreldes sellega kui pead niisama klaasi gaasilist šampat või ülimagusat likööri jooma. Mul oli..kolm korda jutti. Suht fail oli. See oli ka muidugi fail, kui riiete peale pokkerit mängisime ja arvake..kes kaotas? Just.

Ja siis jäime kenasti kuuekesi Ketu tuppa magama ja hommikust pole suurt midagi rääkida.

Kommentaare ei ole: