teisipäev, 13. jaanuar 2009

157/

Kuramus..tahtsin teha pildipostitust..Igasuguseid pilte enda asjadest, hobidest, kiiksudest..Et kõik saaksid minust natuke aimu. Aga ei lase pilte üles panna.No ei lase end siis sellest heidutada ja kirjutan niisama paar reakest kirja.

Homme lähen Kuremaale, olen ligi poolteist nädalat kodus olnud ( ei olegi väga hull olnud), tunnen juba täitsa puudust mõnest inimesest. Siis tuleb Madise käest veel Sessioni piletid kätte saada ja nädalavahetuse veedame Tallinnas :) Jeii. Üldiselt mulle Tallinn ei meeldi, see üritus aga meeldib.

Täna tegin oma toa korda, koristasin teisi tube kah. Eks ma olen siin kodus olles miskit ikka teinud ka. Puid ladunud ja vedanud, lõhkunud isegi! ja süüa aidanud teha ja nüüd koristanud ka..sauna kütnud ja..On vaja veel asjad homseks kokku panna, end enamvähem ilusaks teha, võib-olla kõhulihaseid ka teha ( kolm päeva olen teinud !( jah..ime minu puhul))

Kurat..see leht nii jamab ja pool teksti kadus jälle ära.

Panen siis mingi muu päev kirja oma selle aasta plaanid ja lubadused ..:)

Head ööd:)

1 kommentaar:

anni ütles ...

:D änks oled:D