laupäev, 13. detsember 2008

148/ KLUBILAKS!

Üldiselt..ma olin varem klubide suhtes väga skeptiline ja umbusklik aga see hakkab tasapisi kaduma. Miks? No lahedaid klubisid on lihtsalt.

Eile läksime Kriss, mina, Jako ja Ketu Tallinna, et midagi lahedat teha. See ei olnud muidugi lahe, et me olime tund aega mingis ummikus, kuna kuskil oli mingi liiklusõnnetus. See selleks.

Kõigepealt käisime Lalli juures. Martin on siis Jako ja Krissi vana tuttav ja ma tean kah teda juba mõnda aega. Tsekkasime üle, mis ta teeb ja niisama olime seal veidike ja siis liikusime Krissi juurde. No offence aga see korter on peldik. Ta teab seda muidugi ise ka ja ütles, et tõmbab sealt uttu, see selleks. Tõime asjad tuppa ja enam vähem tegime korda kõik ja läksime piljardit mängima. Minu ja Ketu jaoks oli see midagi täiesti uut, sest meie pole kunagi piljardit mänginud, erinevalt kahest isasest, kes seal võidu laksisid. Mehed aga õpetasid ( loe: kritiseerisid ) ja hakkasime aru ka saama. Asi polegi niiväga arusaamises kui pallile pihtasaamises ja ..noh, vahet pole. Seal olles tegime sooja õlle ja rummikoksidega. Kui paar tundi sai seal oldud, maksid mehed laua kinni ja läksime Krissi juurde tagasi. Vahetasime riided, käisime poes ja saatsime Ketu tagasi, sest ta alaealine. Siis bounce'isime kolmekesi Urban House'i. Hetkel küll lemmikkoht, kuhu ma sattunud olen.

Kõik saime tasuta sisse, sest poisid saatsid oma nimed mailile ja naised said niigi südaööni tasuta. Soojenduseks võtsime õlled, siis mingid likööriga koksid ja paar suitsu.

Huvi oli suur aga selle vastu, et millal tuleb DJ-pulti Keith Lawrence. Kopin siis siia info klubilehelt, et teised ka teaks, millega tegemist oli.

DJ Keith Lawrence (UK)

Ürituse tüüp Pidu & Klubi
Sissepääs Naistele kella 24ni sissepääs TASUTA!; Flaieriga 100 EEK; Pilet 100 EEK, pärast südaööd 125 EEK

LONDON - TALLINN CONNECTIONS!!
HIP-HOP / RNB / NU-SOUL / DANCEHALL / FUNK / CRATES
DJ KEITH LAWRENCE (UK)

Juba üle 20 aasta DJ ametit pidanud Keith Lawrence on üks Londoni tunnustatuimatest hip-hop ja rnb muusika tegijatest. Alustades raadiotööd juba 1989. aastal ühes Londoni piraatjaamas, on Keithil tänapäeval iganädalane autorisaade BasslineFM kanalil ning Reggae-muusika saade Colourful Radios. Lisaks on ta viimastel aastatel kõvasti tunnustust kogunud ka produtsendina, andes välja lugusid ja remikse selliste Inglismaa artistidega nagu Roots Manuva, Rodney P, Ty, Mystro, Seanie T jpt. - oma independent plaadifirma Muzik-Ed alt. Tema unustamatust DJ-setist Club Spriti Brown Sugar'i peol räägitakse tänaseni!

muzik-ed.com
myspace.com/keithlawrence


No igastahes.. Huvi oli suur ja lõpuks ma läksin lihtsalt küsisin sellesama Keithi enda käest, et millal ta alustab ja mis muusikat ta mängib. Kriss arvas, et ma olen mingi imelik,et ma niimoodi lampi võõrastele ligi hüppan. Minu arvates aga normaalne.

Ta lasi nagu ulmehead muusikat, paras promill oli ka sees ja tantsulka oli tore. Ei kritiseeri midagi. Kui siis ainult veidraid eitesid, kes Taldrikule külje alla pugesid. See oli nagu wierd.

Millalgi olime üleval suitsuruumis ja keegi, kes seal sees oli luges sissetulijaid üle. Ma olin number 7. Küsisin, et mis ta teeb pärast mingi loosi ka? Ütles, et võib teha, auhinnaks on jook omal valikul. Kokku lepitud. Ütles, et kell pool 2 karjub alumisel korrusel kellegi numbrit ja kui numbri omanik kuuleb, saab tasuta joogi. Ma olin täiesti kindel, et mina võidan.. või noh, jah. Läksime allakorrusele tantsima jälle, mingi aja pärast näen sedasama tüüpi mingi turvaga rääkimas ja kell oli pool 2. Mõtlesin, et äkki karjus ja turva tuli ligi aga mina oleks öelnud, et ma kuulsin ka. Läksin ligi ja turva läks minema. Küsisin, et mis nüüd siis oli- selgus, et oli luba küsinud, et kas ta tohib karjuda. Ja karjus üle klubi- NUMBER SEITSEEE! Ja ma olin ju kohe seal kõrval ja sain tasuta joogi omal valikul, pluss veel suitsupaki ka. Poisid olid samuti rõõmsad, sest Krissi suitsud olid otsas. Margus ( see, kes välja tegi) ütles mulle täna, et purjuspeaga ta teebki selliseid lollusi. Noh, vähemalt ei üritanud ära sebida vaid oli sõbralik. Jei. Arvestades, et odavaim jook ja kokteil oli seal Urbanis 50.- ei kujuta ma ette, palju see, mis mina sain, maksis. Pole oluline ka.

Hiljem olime suitsuruumis ja Keith tuli ka sinna. Küsis suitsu ja rääkisime seal niisama juttu. Samal ajal oli seal üks ulmeliselt tüütu tsikk, kes ilmselgelt noris tüli. Mingi rääkis, kes teda õpeta nud on ( tantsima väidetavalt) ja kui lahe jne..Blabla. Bullshit, kala tantsib ka paremini (surnud kala). Igastahes, sitaks tüütu oli. Keithile panime thumbs up 4 the show loomulikult ja oli selline väike vestlus.

Peo lõppedes läks Keith uuesti pulti ( vahepeal oli DJ Quest) ja siis ta lasi sellist rahulikku reggaet ja muud sellist...Mõnus oli. Lihtsalt olime kolmekesi tantsuplatsil ja olime lahedad. Viimased kes lahkusid.

Kui siin kirjutada, ei tundu see pidu üldse midagi erilist, aga see oli lahe. Tõesti. Teinekordki.

Võtsime hiljem Statoilist kuuma koera ja jalutasime tagasi magalasse. Magama ei jäänud muidugi tükk aega, sest kõrvus vilises.

Täna käisime veel mingis Aasia kohas söömas- Chopsticks. Enamvähem nagu Pang aga mitte nii hubane ja noh..midagi nagu oleks ikka puudu. Kõhu sai aga ropult täis. Võtsin enamuse kaasa ja sõin kodus.

Aga noh, ja oligi kõik, sõitsime tagasi, mingit imelikku teed pidi aga koju saime. Jako aga läks kohe Põltsamaale lauda sõitma ja ma jäin siia.

Peaks magama ära minema nüüd..

Kommentaare ei ole: