laupäev, 6. detsember 2008

143/

Nii..Mis mul siis täna siin öelda...
Neljapäeva varahommikul tulin bussiga Kuremaale. Õigemini-lasin jalga, sest ega ma kellelegi ei öelnud ..polnud tahtmist ja ei tundnud kohustust. Kodus on lihtsalt nii pingeline ja mul pole absoluutselt mingit soovi vaimuhaiglasse närvide tõttu minna aga kodus olles on selline tunne, et see haigla ootab mind avalisüli. Mnjh, kellele on kodu kindlus, kellele ükskõik mis muu koht. See selleks. Olin siis hommikuni üleval, esimese bussini, ehk siis poole seitsmeni ja sõitsin Kuremaale. Ega kodus ei näe isegi normaalseid unenägusid..Mingis asjas alateadvuses on mingi paras kiiks sees. näen pidevalt unes, et mu kasuisa üritab mind tappa, ei tea ..veider. Aga noh, tavaliselt ma nagu saan unes temast jagu, viimati sain aga noa ribide vahele, ehk see oli mulle nagu märk, et LASE KODUST JALGA!Ei tea.. Aga jah, tulin Kuremaale, sõime hommikust ja olime niisama. Õhtul läksime Tartusse, Krissi ja Lauraga klubilaksu tegema-Club Illusion. Suht tore, sissepääs tasuta ja õlu oli odav. Kokteilid on ka seal normaalsed, muidugi tükkmaad soolasema hinnaga, mitte enam 25. Aga jah, oleks Laura juures magamiskohti olnud, oleks õhtu täitsa edukas olnud. Mäkk on ka tore..raha läks ainult piisavalt..kuna Jako oli rahakoti kuskile jätnud ja lõpuks tuli see autost välja, mis oli naljakas, sest tal ei olnud dokumente ka ja turva ei tahtnud kluppi sisse lasta, lõpuks ikka moosimise peale lasi. Pärast veel ütlesin talle, et loodan, et ta saab normaalset palka. Töötajad on seal üldiselt ebanormaalselt viisakad ja eriti kaif on isegi see, et riidehoid on tasuta. Nagu..jei. Aga jah..üldiselt kui kellelgi on Tartusse tööd anda, andku märku. Hea meelega tahaks Tartusse ära kolida. Aitäh.

Kommentaare ei ole: