teisipäev, 27. oktoober 2009

224/ reliikvia

Nädalavahetusel olin maal, üllatus üllatus. Meelise juures käib mingi ehitus, hommikust õhtuni mingi kopsimine. ühel hommikul sain magada kaua, teisel oli hommikul mingi lärm juba.
Käisime Rivo sünnipäeval, reedel vist. Selline vaikne, tema pere ja tüdruk ja veel kaks sõpra ja siis meie. Olin ehk natuke üleliigne aga samas väga seda tunnet ei tekkinud. Pärast tassisin oma purjakil mehe läbi pargi koju. Pesin hambad ja selle aja jooksul ta juba magas nagu ma olingi ennustanud. Aga noh, pole hullu, milleks siis ikka naised on kui meeste eest hoolitsemiseks. Ja vahepeal peab mees ka end lõdvaks laskma. Muidugi kahju, et ma nii tugev pole, et täitsa seljas oleks koju saanud tassida teda aga noh, enamvähem.

Ahjaa, neljapäeval kui musi ja Eints järgi tulid mulle, sain ma oma tähtkujupadja ja tähekujuline oli ta ka. Kui ütlesin, et armas ja nii hoolitsev, sai vastuseks, et odav oli. Naljakas. Hind pole oluline.

Keeleteaduste töö tulemuse sain ka teada, sain C õnneks, ei kukkunud läbi vähemalt. Hea. Soome-ugri eksami hinnet veel ei tea.

Laupäeval käisin kodus, sõin kodust toitu ja vahtisin Disney Channelit, kodus polnud netti millegipärast. Kudusin siis sokki ja õppisin midagi. Pühapäeva hommikul riisusin ja tegin sauna ka. Priidu ema tegi porgandipirukat, mille ma hiljem Meelise juurde viisin, sain vastu võid ja juustu linna kaasa, jei.

Nii.. siis esmaspäeval tulin linna, mõtlesin, et enam kirjandus- ja teatriteadust üle ei lase. Ei lasknudki. Huvitav oli isegi. Siis.. ostsin uue pluusi endale. Amm..mis siis veel. Vahepeal on saanud süüa teha ja..ma ei oskagi midagi muud kirjutada siia.

Olen sel nädalal kõikides loengutes käinud, tavaliselt olen selleks ajaks juba mingi 5 üle lasknud. Jei. Üritan tubli olla. Kultuuriloos vaatasime täna "Viimset reliikviat", kild film ikka.

"Kohe näha, et vanad sõbrad"


Silver on tööl, tuba minu päralt, saan netis passida jne, muidu segaks Silverit. Aga okei..peakski vist tuttu minema, Annil homme eksam, lubasin tema kah üles äratada.

Räägime Mannuga msnis meestest..igasuguseid on ikka sattunud meie teele, kes on lubanud ennast ära tappa, kes on tahtnud kassi üles puua ja muid veidrusi.. ja siis ma hakkasin mõtlema, et mulle hullult meeldivad suhte algused. Selline flirt ja ümbernurga jutt ja.. oi kui vahva. "Lähme kohvile?" ja siis räägid 5 tundi autos juttu jaa.. amm.. oeh. Nii nunnu igatahes. Oeh. Selles suhtes.. jhm, ja jõudsime arusaamale, et meile meeldivad klammerduvad mehed rohkem kui pohhuistid. Musi on klammerduv või noh, tahab koguaeg koos olla ja ma küsin talt ka tihti, et kas ma üle ei viska..et võib ju juhtuda.. aga tundub, et ta oleks nõus veel rohkem koos olema. Mmm..mõnus. Meeldib kui mind tahetakse. Ja täna ..kui kella vaadata, saab juba kaissu!!

Kommentaare ei ole: