reede, 9. oktoober 2009

220/ jeah..

Ma armastan sinus seda, et me saame üksteist norida...Ma armastan seda, kuidas sa mind kaissu võtad ja siis mulle selja keerad ja ütled : "kaissu!" ..ja siis pean mina sinu kaissu võtma. Sest sa oled lõvi ja lõvi sõna maksab. Mind ajab naerma see, kuidas me võime kommenteerida koos naisi, et kes on ilus ja kes mitte.. aga kui ma ütlen mingi kuti kohta kobe, on kohe :"mismõttes?!"..Ja see on nii naljakas:) Ja pärast klubiskäiku ma räägin sulle, kuidas ma kõik mehed ära sebisin ja kuidas kõik mind tahtsid, ja sa hõõrud mulle seda tükk aega nina alla. Sa oled nii armsalt armukade, sest sa tahad mind ainult endale hoida.. ja see meeldib mulle. Sa tuled mulle järgi täpselt siis, kui mul tunnid lõppevad, et ma saaksin sinu juurde maale, et ma saaksin sind mitu päeva oma kaisus hoida, sest nii on hea... Meil on koos tore, kaspole..:) Ja järgi sa tuled mulle sellepärast, et sa ei suuda minuta kauem olla, nii ongi.

Okei, aitab jutust, tuli lihtsalt selline moment peale, sest ma lihtsalt istun siin ja vaatan Sind.

Kommentaare ei ole: