esmaspäev, 24. detsember 2007

32../ ma oleks pidanud teadma

Oleks ma vaid selle peale tulnud..
Kuid ehk tundus see minu jaoks tõesti liiga loomulik, et ma ei näinud selles probleemi..
Kuid ei teadnud, et see sulle niimoodi mõjuda võiks. Anna andeks, kallis...
Oeh, nüüd ma alles tean, milline loll ma olin... Sa ju peaks teadma, et viimane asi, mida ma teha tahan, on sulle kasvõi sellist viisi veidikenegi haiget teha.
Aga saa minust ka aru, see on ju ainult sõbrapilt inimesega, keda pole ammu näinud..Kuid kes mind samas on palju aidanud ja toeks olnud.
Aga nüüd ma saan vähemalt aru, sorry kallis..( kuigi sa peaksid mind juba nii palju teadma, aru saamaks, et sina oled kõige olulisem) ja ega see ei tähenda, et sina oleksid teisejärguline..pärismaailmas või virtuaalmaailmas. Sina oled kõige tähtsam ja sind ma armastan juu..
Mind aga häirib see, et kui sul midagi on südamel, ei ütle sa seda otse välja..vaid ajad mingit ümbernurga juttu.. Ütle otse palun, on palju lihtsam.
Armastan sind, tibu. Nii nii palju...

Kommentaare ei ole: