teisipäev, 11. detsember 2007

26...

Tegelikult...

Ring saab varsti täis, aastaring sinuga. Kõik muu on aga alles alguses. Aasta viimasel päeval saab kõik selle olnud aasta õnnestumised ja ebaõnnestumised õhku lasta ja täiesti otsast, puhtalt lehelt alustada. Mitte, et meil see määrdunud oleks...
....aga unustada kõik sõnelused, kõik mis vähegi hinges midagi kripeldama pani..ja lihtsalt edasi liikuda. Koos.
Sest sina oled see, keda ma armastan ja jumaldan lõputult. Ma ei taha sinust kunagi ilma jääda, sest sina oled see õige ! Poleks uskunud, et mina kunagi midagi sellist lausun..aga jah, sina oledki see. See kes paneb mind naerma.. või kurvastama, sest nukrust suudavad tuua need inimesed, kellest hoolid... mina hoolin sinust..see on kordades rohkem, kui lihtsalt hoolimine. See on midagi, mida ei saa lihtsalt sõnadesse panna. Sa oled mind teinud nii õnnelikuks, et ma ei oskagi midagi rohkemat tahta. Tahan ainult sind!

Armastan sind, kallis !

Today, tomorrow and forever.

Kõik on alles alguses.

Kommentaare ei ole: