reede, 7. detsember 2007

2+3=5 ( ilus koolipoisi hinne) kahekümnekolmas.

"She bakes a cookie every morning... but she's homeless"
Where da hell daz she bake doze cuukiz? She's homeless junõu. She hazn't got an oven or zmth.

Jälle ma tipin siia midagi siis, kui kell juba järgmisesse päeva tiksunud.. Aga jah, toimetused võtavad ju oma aja.. Ja toimetusi on tavaliselt palju. Tegelikult ei teagi, tundub lihtsalt.

Täna oli mul keemias töö, samuti matas. Mõlemad olid väga lõbusad, mata oli isegi nii lõbus, et ma oskasin kõike. Võiks viie saada. HAHAHA. ( good one...)
Kehalises klatšisime aga meie kallist matemaatika õpetajat taga, õigusega kah. See selleks. Koolist on ka tähtsamaid asju.

Näiteks.

Vaatasin kalendrisse, homme on juba 7. detsember, varsti on 11. detsember.. Ja nii edasi. Aga 11 on selline huvitav number, et siis juhtub midagi. Vot juhtub selline asi, et mina ja Tema oleme koos olnud 11 kuud..ametlikult siis.. või mitteametlikult. Sest mingit ametlikkust pole selles kunagi olnud. Mingit ..hakkamekäimaä või muud sellist. Lihtsalt.. Nii tundus õige ja miks seda millegi sellisega ära rikkuda.
Aeg möödub ikka nii ruttu. Ma mäletan ikka seda korda, kui ta mul esimest korda käest kinni võttis, kui ta mulle kõhuvalurohtu andis, või minuga oli, kui ma koolis nutune ja tusane olin. Ja ta teeb seda siiamaani. Võimatult armas, minu isiklik päkapikk, kes täidab soove aastaringselt, aastake, mis varsti saab täis. Aga see on alles algus. I promise. Armastan sind, mu päikesekiireke <3.

Teine näide.

Loe esimest, kaks korda.

Kommentaare ei ole: