neljapäev, 20. detsember 2007

30.. ja varsti see aastagi läbi saab.

Ja praegu on see jõulujura ja jinglebellsi aeg, kus poed on ummistunud tunglevatest rahvamassidest ja linnas puude otsas säravad ümmargused jõulutuled. Koolis on veel viimased jõulupinged, mis lõppevad homse päevaga ja varsti..
..varsti saab see aasta läbi. Mida meenutada aastast 2007? Kindlasti on väga palju mida siia kirja panna ja mida mõtteski hea sõnaga meenutada. Võin öelda, et see on olnud üks parimaid aastaid üldse. Esiteks selle tõttu, et selle aasta algusest saati olen koos inimesega, kellega on tõesti hea olla. Juba see on andnud sellesse aastasse nii palju.. Et oleks inimene, keda armastada ja kes ka mind vastu armastaks. Loomulikult on oluline ka see, et vanusega on tulnud ka mõistust juurde. Näen head ka pisiasjades ja olen suutnud end ka kokku võtta. Kasvõi õppimise suhtes. On olnud ka raskemaid aegu, kuid need on möödunud.. Oleks hea, kui neid üldse poleks, kuid elu ei oleks ju siis üldse huvitav.
Olen saanud juurde palju uusi tuttavaid ja ka eelmisel aastal ja varem soetatud tuttavatega sai sel suvel ülivahvalt aega veeta. Uued sünnipäevad ja peod kus käia.. Mitte, et minu jaoks oleks oluline, et neid inimesi nii palju oleks, aga need kes on, on erilised.
Mnjaa. Meenutada on hea. On mida meenutada. On ka asju, millele ette mõelda. Kooli lõppki ei ole kaugel ja üldse...
Üldiselt aga jõuluajast. See tundub veidike võlts ja paha. Jõuluajal siis peetakse lähedaseid meeles ja tehakse kinke?
Ma veedan küll jõululaupäeva oma perega, kuid kinkide tegemist meil ei ole ja ei oota seda ka teistelt. Sel aastal ei tee ma ka ise kinke. Kalleid inimesi tuleks ju ka muul ajal meeles pidada. Ja mitte just kingitustega, piisab ka heast sõnast.

Aga olgu, jõulurahu kõigile! :)

Kommentaare ei ole: