esmaspäev, 24. detsember 2007

31.. Ja ma jälle ei mõista.

Kas ma tõesti olen nii loll, tähelepanematu ja egoistlik, et ei märka oma vigu, või milles on asi? Ma tõesti ei saa aru.. Kuid lugedes sinu blogi, sain ma ju aru, millal käis jutt minust..Kuid ma ei saanud aru, mille pihta siis see suunatud oli? Millises süsteemis siis see viga ka oli? Ja ma tõesti ei saanud aru... Kas tõesti selles, et sa tunned, et vähemolulisena, kui me msnis räägime, sest paraku kukub see seal veidike nõmedalt välja... või on asi milleski muus? Kui asi on ainult selles, siis on see küll kõik sinu enda peas...
Argh.. peagi lõhub nagu oleks keegi rõõmsalt mingi jõuluhaamriga vastu pead andnud või jõulupuuriga oimukohtasid uuristanud.. haigelt rõve on olla. Ja kõik need asjad kokku.. HoHoHo, merry fckn christmas indeed...
Vastik vastik vastik
Ja sa ütled, et ei ole midagi.. et see tühi asi.. et sul endal on nüüd parem.. Aga kallis, loomulikult huvitab mind ka, et sul hea oleks...Aga mis tunde see nüüd mulle tegema peaks?
Jääb mulje, et ma olen vastik tüdruk, kes ei suuda ise oma peakesega välja mõelda, et miks sul oli sitt tuju...Miks sa nukker olid. Ja mis probleem sellest internetist, ma ei mõistaaaaaaa.
Fakkit noh.
Ja ehk oligi see asi, millele ma üldse tähelepanu pöörama ei peaks.. blogi on blogi, eneseväljendusviis mingitpidi... Kuid mind see närib, sorry...
Ma ju ei tea.
Ja kui see on mingi viis, et mulle millegi eest tagasi teha või midagi, siis... siis no tõesti..Ma ei oskaks selle peale kohe midagi kosta.

Kommentaare ei ole: