pühapäev, 11. juuli 2010

282/ days 8, 9 and 10

Kuna Rahuorus on nett nagu ta on (loe:teda ei ole), siis pidin postitamiseks ootama, kuni ma millalgi koju tulen. Nii.. ega eriti midagi toimunud polegi nende päevade jooksul.. Vahepeal Tartus käinud jälle, rattaga sõitmas ja täna käisin vanematega Peipsi ääres ujumas. Siis empsiga läksime poodi otsima ja ma olin paljajalu. Poodi ei leidnud, jalad on pigised ja mööduvad autod lasid meile signaali, lehvitati ja tehti rindadekatsumisliigutusi. Mnjah. Siis kastsin kasvuhoone ka nüüd ära ja nüüd passin netis..niisama. Kuidagi mõttetu suvi. Selles suhtes, et eriti kuskil käinud pole, tööd ei ole.. Meelist ei ole pool ajast, olen üksi..jama. Hommikul vist peaks rattaga Neimanni juurde sõitma ja maasikate/vaarikate kohta aru pärima. Kuigi ma nüüd Allanilt kuulsin, et neil talv tegi liiga maasikatele.. Jama. Maarikal tuleb ka vähe. Lindsalul pidi tulema aga seal pikad päevad.. eks homme uurin.
Meelis tuleb varsti kojuu..jess.

Kommentaare ei ole: